اپل در سال 2024 آیپد تاشو عرضه می نماید

به گزارش وبلاگ باران علم به نقل از سی ان بی سی نیوز، این شرکت پیش بینی نموده که اپل به زودی آزمایش محصولات مبتنی بر فناوری تاشو را شروع خواهد نمود.

اپل در سال 2024 آیپد تاشو عرضه می نماید

سی سی اس اینسایت گزارش پیش بینی های سالانه خود را در روز سه شنبه منتشر کرد که در آن تحلیل گران پیش بینی هایی درباره محصولات و روندهای آینده اپل انجام داده اند.

این مؤسسه پیش بینی نموده اپل به جای عرضه آیفون تاشو، ظرف دو سال آینده یک آی پد تاشو عرضه خواهد نمود. این رویه برخلاف اقدامات دیگر سازندگان گوشی های هوشمند است که به جای تبلت، ابتدا گوشی های هوشمند تاشو عرضه نموده اند.

بن وود، رئیس واحد تحقیقات سی سی اس اینسایت در مصاحبه ای به سی ا ن بی سی گفت: در حال حاضر منطقی نیست که اپل یک آیفون تاشو بسازد. ما فکر می کنیم که آنها از این روند اجتناب خواهند کرد و احتمالاً کار را با ساخت یک آی پد تاشو آغاز می نمایند. عرضه آیفون تاشو برای اپل خطر بسیار بالایی دارد. زیرا این محصول باید فوق العاده گران باشد.

این تحلیلگر گفت که یک آیفون تاشو احتمالاً باید حدود 2500 دلار قیمت داشته باشد. آیفون 14 پرو مکس اپل با بیشترین فضای ذخیره سازی که گران ترین مدل فعلی است، حدود 1599 دلار قیمت دارد.

وود بعلاوه گفت اگر گوشی تاشوی اپل هر گونه مشکل فنی داشته باشد، با انتقاد منتقدان و رسانه ها، با چالش های جدی روبرو خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اپل در سال 2024 آیپد تاشو عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در سال 2024 آیپد تاشو عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید