این اتفاقات عجیب و خنده دار در هواپیما اتفاق افتاده است!

به گزارش وبلاگ باران علم، اتفاقات عجیب در هواپیما

اصولا تصور همه از هواپیما این است که می روید در هواپیمایی آماده شده برای پرواز می نشینید و بعد پروازی آرام را همراه با کمی اضطراب و دلهره که البته کاملا طبیعی است، را سپری کنید و بعد هم فرودگاه و دیگر باقی کارهایتان. اگر از شما بپرسیم که جز این فرایند، موارد غیرقابل پیش بینی را بگویید؛ بی شک شما به سمت مواردی همانند مسائل فنی هواپیما خواهید رفت اما نه، بگذارید افکار شما را به هم بریزیم و بگوییم که در هواپیما می تواند اتفاقاتی که هم عجیب هستند و هم در بسیاری از اوقات خنده دار هم رخ دهد. امروز ما در خبرنگاران می خواهیم به چند مورد از اتفاقات عجیب در هواپیما که لبخند را بر لب شما نیز می آورند، را برایتان بازگو کنیم. با ما همراه باشید.

این اتفاقات عجیب و خنده دار در هواپیما اتفاق افتاده است!

این پرواز تنها 2 مسافر داشت!

به جز پروازهای خصوصی و خاص که بلیط فروشی به معنای متداول برای آن ها صورت نمی پذیرد، همه پروازها معمولا پر از مسافر هستند اما می خواهیم داستان پروازی را به شما بگوییم که در کمال شگفتی و تعجب تنها 2 مسافر در خود داشت!

ظاهرا این پرواز با 11 ساعت تاخیر روبرو شده بوده است و به همین دلیل افرادی که بلیط این پرواز را خریده بودند، بیشترشان از ادامه جهت و پرواز منصرف شده و راه دیگه ای را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب نموده بودند البته به جز 2 نفر! همین 2 مسافر شکیبا باعث می شوند که شرکت هواپیمایی دلتا، پرواز کلیولند به مقصد نیویورک را در یکی از روزهای ژانویه سال 2015 انجام دهد آن هم بعد از 11 ساعت تاخیر!

این مرد تصمیم گرفت تا اینگونه هزینه اضافه بار پروازش را بپردازد!

در این پاراگراف می خواهیم روش عجیب یک مسافر را برای فرار از پرداخت هزینه اضافه بار را برای شما بازگو کنیم. البته قبل از آن باید بگوییم که در همه نقاط دنیا، معمولا مسافران از روش های با مزه و مبتکرانه ای برای رهایی از برخی قوانین استفاده می کنند و می توان گفت این مورد از میان آن ها، اقبال معروف شدن را داشته است.

آقای مسافری که مجبور بود برای اندازه بار اضافه ای که ساک و چمدان همراهش داشت، هزینه اضافه را برای بالغ بر 45 پوند، پرداخت نماید و برای این که بتواند از زیر این مسئولیت به شکل جالبی شانه خالی کند فکری به سرش زده و آن را اجرا کرد، این مرد برای رهایی از اضافه بارش؛ 12 لایه لباس را بر روی هم پوشید!!! البته باید بگوییم که این روش جواب داد و این مرد بدون پرداخت مبلغی اضافه توانست به پروازش برسد.

خانم و آقای پاندا در پرواز فرست کلاس کی ال ام- ایر فرانس

این بار می خواهیم یکی از پروازهای لوکس فرست کلاس اروپایی را با که با مسافرانش به شهر رسید را به شما معرفی کنیم؛ پرواز چین به هلند با دو مسافر متفاوت، پانداها! در سال 2015 میلادی، انجمن حمایت از حیات وحش کشور چین، اقدام به ارسال 2 عدد پاندای بامزه و بزرگ را به باغ وحش اُواند هلند به صورت قرضی با هواپیمای فرست کلاس شرکت بزرگ هواپیمایی کی ال ام- ایر فرانس منتقل کرد.

این پرواز 9 ساعته بسیار خاص، از مبدا چنگدوی چین به مقصد هلند پرواز کردند و مهماندارها هم با بامبوهای خوشمزه و تازه از آن ها پذیرایی کردند. در این سفر به همراه این 2 پاندا، سرپرست شخصی این دو حیوان بامزه هم با آن ها مسافرت نمود.

سلفی همسان، مسافران یکسان!

قبلا اصطلاح همسان را تنها درباره دوقلوها که با هم خواهر یا برادر هستند و از یک مادر و در یک زمان متولد شده اند شنیده بودید اما امروز می خواهیم شما را با مفهوم دیگری از همسان آشنا کنیم که تمامی این مواردی که بالا درباره همسانی گفتیم را نقض می نماید.

البته درست است که دو نفر غریبه هم می توانند شبیه به هم باشند اما این که همسان باشند بسیار اتفاق نادر و کمیابی است. در یکی از پروازها، دو مسافر که به سمت یک مقصد و یک جهت می رفتند و بعلاوه جایگاه هایشان کنار هم قرار گرفته بود و البته از نظر ظاهری نیز یکسان بودند، در کنار هم قرار گرفتند.

تصور 1 در میلیاردی هم نمی توانید بکنید که در پروازی کنار همزاد همسان خود قرار بگیرید. شباهت زیاد این دو نفر مسافر هم برای خود آن ها و سایر مسافرها هم بسیار جالب و عجیب بود و به این خاطر که این اتفاق جالب را در هواپیما ثبت کنند، یک سلفی بامزه را به عنوان یادگاری انداختند.

و باز هم حیوانات در پروازهای فرست کلاس، این قسمت: پرواز اسب های اصیل!

البته اسب های اصیل بسیار قیمتی هستند و اصلا تعجبی ندارد که جا به جایی آن ها از وسایل نقلیه مطمئن که بی شک گران تر هم هستند، استفاده گردد اما امروز می خواهیم مثال جالبی از این جا به جایی های لوکس و گران قیمت را برای شما بازگو نماییم، این اسب ها را با هواپیمای فرست کلاس جا به جا نموده اند.

با خرید بلیط های نه چندان مقرون به صرفه بلکه بسیار گران قیمت هواپیمای فرست کلاس سالانه اسب های بسیار گران قیمت و گران بها را جا به جا می کنند. برای تغذیه این اسب ها هم آخور های ویژه اسب در محل بار تعبیه شده است.

البته باید بگوییم بلکه تعداد قابل توجهی از شرکت های هواپیمایی مثل هواپیمایی امارات، قطر و لوفت هانزا سالن های استراحت اختصاصی ای برای اسب ها در شهرهای مرکزی و پایگاه خودشان دارند که شامل همه جور امکانات رفاهی مناسب و لازمی همانند دامپزشک و محل های نرمش برای حیوانات می گردد.

سیگار الکترونیکی که در هواپیما منفجر شد!

هر چند که سال هاست که قانون منع استفاده از سیگار در هواپیما وضع شده است اما همچنان با مدل های دیگرش در هواپیما مورد استفاده قرار می گیرد. در کمال تعجب انفجار سیگار الکترونیکی یک از مسافرهای پرواز خطوط هواپیمایی دلتا، باعث ایجاد تاخیر در پرواز این شرکت شد.

منبع: الی گشت

به "این اتفاقات عجیب و خنده دار در هواپیما اتفاق افتاده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این اتفاقات عجیب و خنده دار در هواپیما اتفاق افتاده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید