تصاویر و جزئیات درگیری و تجمع در دانشگاه علم و صنعت ، کوشش برای ورود متخلط به سلف و تغییر تابلوی پارک دانشگاه از حضرت معصومه (س) به ژینا

به گزارش وبلاگ باران علم، به گفته یکی از دانشجویان علم و صنعت، حدود 60 نفر از دانشجویان دختر و پسر این دانشگاه ظهر امروز قصد ورود مشترک به سلف دانشگاه را داشتند که با مقاومت عده ای دیگر از دانشجویان روبرو شدند.

تصاویر و جزئیات درگیری و تجمع در دانشگاه علم و صنعت ، کوشش برای ورود متخلط به سلف و تغییر تابلوی پارک دانشگاه از حضرت معصومه (س) به ژینا

به گزارش وبلاگ باران علم، فضای داخل دانشگاه علم و صنعت تهران همچون بعضی دیگر از دانشگاه های کشور ظهر امروز دچار التهاباتی شد و اتفاقاتی تقریباً مشابه با آنچه در روزهای اخیر در دانشگاه صنعتی شریف رخ داد، منجر به بروز بعضی درگیری ها میان دانشجویان این دانشگاه شد.

یکی از دانشجویان عضو دانشگاه علم و صنعت در تشریح تنش امروز میان گروهی از دانشجویان این دانشگاه گفت: ظهر امروز حدود 50 الی 60 نفر از دانشجویان دختر و پسر همچون دیروز قصد ورود مشترک به سلف دانشگاه را داشتند که با مقاومت عده ای دیگر از دانشجویان روبرو شدند.

به گفته این دانشجوی دانشگاه علم و صنعت، این عده 50 الی 60 نفره پس از ناکامی از ورود مختلط به سلف ضمن سر دادن الفاظ رکیک و شعارهای هنجار شکنانه بعضاً اقدام به سنگ پراکنی به سمت گروه دیگری از دانشجویان کردند. بعلاوه این عده از دانشجویان در پی آن بودند که تابلوی پارک دانشگاه را که مزین به نام حضرت معصومه (س) است را در یک حرکت نمادین به نام ژینا تغییر دهند که با مقاومت گروهی دیگر از دانشجویان، پیروز به انجام این کار نیز نشدند.

این دانشجوی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: پس از این اقدامات هنجارشکنانه، گروهی از دانشجویان با سر دادن شعارهایی چون ای پرچمت ما را کفن جانم وطن جانم وطن و در دست داشتن پرچم مقدس کشورمان با راهپیمایی در فضای داخلی دانشگاه، از معدود دانشجویان هنجارشکن اعلام برائت کردند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر و جزئیات درگیری و تجمع در دانشگاه علم و صنعت ، کوشش برای ورود متخلط به سلف و تغییر تابلوی پارک دانشگاه از حضرت معصومه (س) به ژینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر و جزئیات درگیری و تجمع در دانشگاه علم و صنعت ، کوشش برای ورود متخلط به سلف و تغییر تابلوی پارک دانشگاه از حضرت معصومه (س) به ژینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید