خبرنگاران امدادگران قزوین به 15 مصدوم خدمات رسانی کردند

به گزارش وبلاگ باران علم، قزوین - خبرنگاران - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: امدادگران استان در 72 ساعت گذشته 14 مصدوم را به صورت سرپایی مورد درمان قرار داده و یک نفر را به مراکز درمانی منتقل کردند.

خبرنگاران امدادگران قزوین به 15 مصدوم خدمات رسانی کردند

حکمت الله هاشمی روز شنبه با اعلام این خبر اضافه نمود:تیم های امداد و نجات استان در این مدت به هفت ماموریت اعزام شده اند که 6 مورد آن حوادث جاده ای و یک مورد حوادث آبی بوده است.

وی با اشاره به حضور 30 امدادگر بر سر صحنه این حوادث و یاری رسانی به مصدومان، گفت: 11 تیم عملیاتی امدادگران جمعیت هلال احمر استان قزوین در این ماموریت ها حضور داشتند.

این مسوول ضمن تقدیر از خدمات شبانه روزی اکیپ های امداد و نجات استان، اضافه نمود: پایگاه های جاده ای جمعیت هلال احمر استان باعث کاهش چشمگیر تلفات ناشی از حوادث و سوانج شده اند و همواره تاکید ما بر این بوده که زمان حضور خودروهای امدادی به زیر پنج دقیقه برسد.

هاشمی با اشاره به تجهیز پایگاه های امداد و نجات استان و همچنین افزایش تعداد پایگاه ها، اضافه نمود: استان قزوین به علت واقع شدن در شاهراه ارتباطی کشور از پرترددترین و پر حادثه ترین محورهای کشور بوده و همین موضوع موجب فعالیت شبانه روزی و خدمات رسانی گسترده امدادگران استان شده است.

استان قزوین 24 پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات شامل 15 پایگاه ثابت، یک پایگاه کوهستان، پنج تیم عملیاتی و سه پایگاه موقت دارد.

هزار و 240 امدادگر در پایگاه های امداد و نجات استان برای نجات جان شهروندان و کاهش تلفات حوادث و سوانح خدمات رسانی می نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران امدادگران قزوین به 15 مصدوم خدمات رسانی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امدادگران قزوین به 15 مصدوم خدمات رسانی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید