خبرنگاران ترافیک در آزادراه های استان قزوین سنگین و پرحجم است

به گزارش وبلاگ باران علم، قزوین- خبرنگاران- رییس پلیس راه استان قزوین از ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه های استان خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب در سفر پرهیز کنند.

خبرنگاران ترافیک در آزادراه های استان قزوین سنگین و پرحجم است

سرهنگ فرهاد ذاکری منش جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ باران علم اضافه کرد:هم اکنون ترافیک در آزادراه های رشت - قزوین و قزوین - کرج سنگین و پر حجم و در سایر محورهای برگشتی نیمه سنگین و روان است .

وی به رانندگان و مسافران توصیه کرد: با توجه به حجم سنگین تردد خودروها سفر خود را مدیریت کنند و با رعایت نکات ایمنی برای بازگشت عجله نداشته باشند.

این پلیس راهور، از رانندگان درخواست کرد: ضمن رعایت فاصله طولی بعد از احساس خستگی در توقفگاه های میان راهی استراحت کنند و با آرامش به سفر خود ادامه دهند.

سرهنگ ذاکری منش اضافه کرد: در حال حاضر تیم های نظارتی به همراه گشت های نامحسوس در سطح جاده های استان نسبت به ثبت تخلفات و اعمال قانون نسبت به رانندگان متخلف اقدام می کنند.

استان قزوین دارای 6 هزار و 677 کیلومتر راه شامل 217 کیلومتر آزادراه، 313 کیلومتر بزرگراه، 230 کیلومتر راه اصلی، 564 کیلومتر راه فرعی، 2 هزار و 337 کیلومتر راه روستایی آسفالته، 993 کیلومتر راه شوسه، یک هزار و 973 کیلومتر راه خاکی و 10 گردنه به طول 161 کیلومتر بوده و یکی از پرترافیک ترین نقاط جاده ای کشور است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ترافیک در آزادراه های استان قزوین سنگین و پرحجم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترافیک در آزادراه های استان قزوین سنگین و پرحجم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید