خبرنگاران تیم فوتبال کهن دارابگرد داراب در گروه 5 لیگ برتر نهاده شد

به گزارش وبلاگ باران علم، شیراز- خبرنگاران- سرپرست تیم فوتبال کهن دارابگرد داراب فارس گفت:با قرعه کشی که دوشنبه در فدراسیون فوتبال برگزار گردید؛این تیم در گروه 5 لیگ برتر قرار گرفته که امیدوارم نماینده ای شایسته برای دیارمان باشیم.

خبرنگاران تیم فوتبال کهن دارابگرد داراب در گروه 5 لیگ برتر نهاده شد

مجتبی صالحی 25 آذرماه 99 در مصاحبه با وبلاگ باران علم اضافه نمود: برای اولین بار در تاریخ داراب تیم نوجوانان این شهرستان با سرمربیگری محمد بیغرض در لیگ برتر نوجوانان کشور بازی می نماید که این امر سبب خواهد شد نخبگان ورزش فوتبال پایه ای داراب به فوتبال کشور معرفی شوند.

وی به آمادگی این تیم اشاره نموده و گفت: بازیکنان تیم فوتبال دارابگرد بیش از سه سال در کنار مربی درجه یک فوتبال آسیا تمرین نموده اند و مابقی کادر فنی نیز از نخبگان فوتبال داراب هستند که می تواند شرایط فنی خوبی برای این رقابت ها باشد.

صالحی از تمام مسئولین، ورزشکاران، پیشکسوتان و مردم عظیم شهر کهن داراب خواست تا با حمایت از این تیم؛ افتخاری دیگر برای این شهرستان تاریخی در فوتبال ایران ثبت نمایند.

تیم فوتبال کهن دارابگرد داراب در گروه 5 با تیم های مس کرمان؛ گل گهر سیرجان؛ البدر بندر کنگ، نوین فولاد یزد و حافظ شیراز هم گروه است.

این رقابت ها به صورت رفت و برگشت و از نیمه اول دی ماه در مناطق مختلف کشور شروع خواهد شد.

داراب از شهرستان های جنوب شرقی فارس است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تیم فوتبال کهن دارابگرد داراب در گروه 5 لیگ برتر نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم فوتبال کهن دارابگرد داراب در گروه 5 لیگ برتر نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید