قرمزهای ایران مورد تمجید سرمربی آرژانتینی؛ عجب تیم آماده ای!

به گزارش وبلاگ باران علم، سرمربی آرژانتینی الهلال بازی برابر فولاد خوزستان را سخت و پرفشار توصیف کرد و البته تیمش را شایسته پیروزی دانست.

قرمزهای ایران مورد تمجید سرمربی آرژانتینی؛ عجب تیم آماده ای!

به گزارش وبلاگ باران علم آنلاین، الهلال عربستان در ملاقات برابر فولاد خوزستان با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد و راهی نیمه نهایی شد.

رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی الهلال در نشست خبری بعد از بازی گفت: به بازیکنانم به خاطر روحیه جنگندگی و بالایی که داشتند تبریک می گویم. تیم ما زیر فشار بالایی بازی کرد و نمایش خوبی داشت. بازی سختی بود و ما تیم برتر بودیم. با شایستگی پیروز شدیم.

آمادگی بالای فولاد اجازه نداد زودتر گل بزنیم

این مربی سرشناس ادامه داد: فشار زیاد و فشردگی بالای بازی ها باعث شده است تا تیم ما خسته گردد. آمادگی بدنی بالای تیم فولاد اجازه نداد ما زودتر گل بزنیم. باید بگویم که برابر یک تیم آماده بازی کردیم اما در نهایت شایسته پیروزی بودیم و رجحان خود را نشان دادیم.

او درباره رویارویی با الدحیل در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: الدحیل را خوب می شناسم. کرسپو (سرمربی الهلال) شاگرد خود من بوده است و موفقیت های زیادی را به دست آورده ایم. بازی مجذوب کننده و لذت بخشی خواهد بود.

موسی مارگا، ستاره الهلال بود که در بازی با فولاد تک گل تیمش را به ثمر رساند. او بعد از بازی به عنوان رجحانن بازیکن زمین انتخاب شد و در نشست خبری گفت: فولاد تیم بسیار خوبی بود. آمادگی بدنی آنها عالی بود. ما با نهایت تمرکز خود بازی کردیم و گلی هم که به ثمر رساندم با کوشش هم تیمی هایم بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "قرمزهای ایران مورد تمجید سرمربی آرژانتینی؛ عجب تیم آماده ای!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرمزهای ایران مورد تمجید سرمربی آرژانتینی؛ عجب تیم آماده ای!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید