حرکت غیراخلاقی مهاجم جنجالی النصر در ملاقات با فولاد

به گزارش وبلاگ باران علم، باشگاه فولاد خوزستان که یکی از نمایندگان فوتبال ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به حساب می آید، بابت یکی از اتفاقات بحث برانگیز ملاقات این تیم مقابل النصر عربستان به کمیته اخلاق و انضباطی AFC شکایت نموده است.

حرکت غیراخلاقی مهاجم جنجالی النصر در ملاقات با فولاد

به گزارش تسنیم، عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی تیم فوتبال النصر عربستان در ملاقات سه شنبه شب مقابل فولاد، در صحنه ای که در فضای مجازی نیز بازتاب داشته است، اقدام به حرکتی غیراخلاقی می نماید. این بازیکن در این صحنه با کارت زرد داور بازی روبه رو می گردد. البته این همه حواشی حمدالله در این بازی نیست و او بعد از تعویض با علامت سکوت سرمربی تیمش روبه رو می گردد.

این در حالی است که حمدالله بازیکن سرشناس مراکشی، پیش از اعزام تیمش به لیگ قهرمانان حرکت غیراخلاقی مشابهی را در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال عربستان روی مدافع تیم الفیصلی انجام داده و با بدن این بازیکن تماس برقرار نموده بود. بازنشر این صحنه در فضای مجازی باعث شد تا مهاجم النصری ها اخیراً با حکم کمیته انضباطی فدراسیون عربستان از دو بازی داخلی محروم گردد.

تکرار این اتفاق در لیگ قهرمانان از سوی این بازیکن، فولادی ها را بر این داشته تا این حرکت ناشایست را در قالب شکایتی با 13 بند به AFC ارسال نمایند و خواستار رسیدگی به این موضوع شوند.

منبع: فرارو

به "حرکت غیراخلاقی مهاجم جنجالی النصر در ملاقات با فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت غیراخلاقی مهاجم جنجالی النصر در ملاقات با فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید