دکوراسیون اداری از صفر تا صد با متخصصین حرفه ای شرکت دکوراسیون هیرادانا

به گزارش وبلاگ باران علم، رپرتاژ آگهی - داشتن یک دکوراسیون اداری حرفه ای و منحصر به فرد به اداره شما این کمک را می کند که دارای کارمندان بهتری بشود . چرا که افرادی که دارای تسلط به حرفه خود بوده و از توانایی زیادی برخوردار می باشند . میل به کار کردن در محیط های حرفه ای و شیک می باشند . از طرفی ممکن است برای کاری که شما ارائه می دهید شرکت ها و اداره های زیادی وجود داشته باشد اما اگر علاوه بر حرفه ای بودن در کارتان ، دکوراسیون فضای شما نیز شیک و حرفه ای باشد مشتریان جذب فضای شما خواهند شد . در نتیجه هم سود بیشتری خواهید برد و از محبوبیت نسبی بیشتری برخوردار خواهید شد . برای داشتن یک دکوراسیون اداری شیک و حرفه نیاز است که از متخصصینی حرفه ای کمک بگیرید تا به تمامی نکات دکوراسیون اداری و جزییات آن واقف بوده و بتوانند به خوبی به شما در این زمینه کمک کنند .

دکوراسیون اداری از صفر تا صد با متخصصین حرفه ای شرکت دکوراسیون هیرادانا

نکات تاثیرگذار برای داشتن یک دکوراسیون اداری حرفه ای :

  • تاثیر مبلمان در دکوراسیون اداری

می توان گفت مبلمان بیشترین تاثیر را در چگونگی یک دکوراسیون اداری دارند . چگونگی مبلمان نه تنها در زیبا یا نازیبا بودن محیط اداری تاثیر زیادی می گذارد بلکه در تامین رفاه و همچنین سلامتی افراد و کارمندان نیز تاثیر زیادی دارد . وقتی می گوییم مبلمان اداری یعنی به تمام جایگاه ها از جایگاه کارمندان گرفته تا جایگاه مدیر و جایگاه های سالن انتظار و همچنین کمدها ، پارتیشن ها و … اشاره داریم . نکته ای که بسیار باید به آن توجه نمود این است که تمامی جایگاه ها باید مطابق استاندارد ساخته شده باشند و به طوری باشند که علاوه بر زیبایی باعث راحتی افراد نیز بشود . چرا که کارمندان ساعت های زیادی را در طول روز روی این جایگاه ها نشسته و اگر آن ها طوری باشند که باعث خستگی و یا بدن درد این افراد شود به مرور انگیزه و انرژی آن ها را برای کار کم خواهد کرد و طول روز مفیدی در اداره نخواهند داشت و راندمان شرکت پایین خواهد آمد . نکته دیگری که در انتخاب مبلمان اداری مهم است این است که باید آن ها را با توجه به نوع کار اداره انتخاب و طراحی نمود . همچنین استفاده از عناصر به روز دنیا مانند میزهایی که دارای تنظیم کننده ارتفاع می باشند و یا جایگاه های اینچنین باعث می شود تا کارمندان بتوانند شرایط میز و جایگاه را با راحتی خود تنظیم کنند .

دکوراسیون اداری خودتون رو تضمینی به هیرادانا بسپارید

  • تاثیر رنگ در دکوراسیون اداری

یکی از نکاتی که در دکوراسیون اداری امروزه بسیار مهم است رنگ است . رنگ ها می توانند دکوراسیون شما را شاداب نشان دهند ، می توانند شیک و اصلی نشان دهند و همچنین می توانند بسیاری از حس های دیگر را به مخاطبین القا کنند . در وهله اول برای انتخاب رنگ دکوراسیون اداری مانند هر نکته دیگری در دکوراسیون اداری باید به کاری که شکرت ارائه می دهد توجه نمایید . برای مثال یک شرکت سازنده بازی می تواند دارای دکوراسیون اداری ای باشد که از رنگ های قرمز و زرد و نارنجی و … در آن استفاده شده است ولی یک دفتر وکیل نمی تواند دارای رنگ های تند و جیغ باشد . نکته ای که بسیار تازه و مهم است این است که دیگر مانند گذشته رنگ و شکل تمامی فضاهای اداری مانند هم نیست و شرکت ها در پی متنوع و منحصر به فرد بودن می باشند . برای شیک تر شدن دکوراسیون اداری می توان از رنگ های روشن برای زمینه استفاده نمود و از مبلمانی رنگی برای سالن انتظار استفاده نمود . همچنین می توان با رنگ های شادی مانند قرمز و نارنجی قسمت هایی از اداره را هایلایت نمود . برای مثال می توان برای رنگ یک در یا قسمتی از یک دیوار را رنگی مجذوب کننده انتخاب نمود . این نکات باعث مجذوب کننده تر و خاص تر شدن دکوراسیون اداره شما شده و در چشم کارمندان و مشتریان نیز شاخص تر بنظر می آیید .

  • تاثیر نورپردازی در دکوراسیون اداری

همانطور که می دانید نورپردازی به طور کلی دارای اهمیت زیادی در دکوراسیون داخلی می باشد و این اهمیت در دکوراسیون اداری و تجاری بسیار بیشتر است . چرا که نحوه و روش درست برای نورپردازی سبب سودآوری این فضا می شود . یک فضای اداری اگر به روش درست نورپردازی شود باعث تامین رفاه کارمندان ، آرامش داشتن آن ها و راحتی در کار کردن و در نتیجه بالا رفتن راندمان کاری می شود . باید حتما به این نکته توجه کنید که فضاهای اداری مختلف با توجه به کاری که ارائه می دهند باید نورپردازی شوند . اگر بخواهیم با یک مثال توضیح دهیم می توان گفت که یک شرکت مربوط به طراحی مانند شرکت معماری هیچگاه نباید مانند یک شرکت بیمه طراحی شود . چرا که شرکت معماری دارای ریزه کاری ها و جزییات بیشتری در کار بوده و نیازمند دقت بیشتری می باشد و همچنین چشم و بدن این افراد ممکن است زودتر خسته شود و نیاز است که نورپردازی به روشی باشد که هم نور لازمه تامین شود و هم اذیت کننده و خسته کننده نباشد .

نورپردازی به طور کلی چند نوع دارد که عبارتند از : نورپردازی به صورت تاکیدی ، نورپردازی به صورت کلی ، نورپردازی به صورت تزیینی ، نورپردازی به صروت وظیفه ای و … . نورپردازی تاکیدی به این صورت است که فقط قسمت ها و جاهایی که نیاز است بولد شود و مورد توجه قرار بگیرد را شامل می شود . نورپردازی به صورت کلی هم برای روشنایی کلی محیط است مانند روشنایی سالن ، ورودی و دیگر فضاها . نورپردازی وظیفه ای نیز به این صورت است که آن قسمت هایی که لازم است دارای روشنایی بیشتری باشند مانند اطراف میز طراحی یک معمار و … را در بر می گیرد و نورپردازی تزیینی هم که برای زیبایی و جلوه بخشیدن به محیط می باشد .

  • استفاده از ترندهای روز در دکوراسیون اداری

امروزه استفاده از یکسری عناصر خاص در دکوراسیون اداری در سرتاسر دنیا ترند شده است که از جمله این عناصر می تان به پارتیشن ها و گیاهان اشاره نمود . از پارتیشن ها در فضای اداری به جای دیوارهای سازه ای برای جداسازی فضاها استفاده می شود . پارتیشن ها خود دارای انواع مختلفی می باشند . پارتیشن های چوبی ، پارتیشن های شیشه ای ، پارتیشن های آلومینیومی ، پارتیشن های شبکه ای و … از جمله انواع پارتیشن ها می باشند . با توجه به سبکی که برای دکوراسیون انتخاب کرده اید می توانید پارتیشن های متنوعی را سفارش داده یا طراحی کنید . برای مثال در سبک مدرن می توان از پارتیشن های شیشه ای به خوبی در دکوراسیون اداری استفاده نمود . از جمله مزیت های پارتیشن ها این می باشد که هم فضاها را از هم جدا کرده است و هم به صورتی است که باعث همبستگی و هماهنگی و کار گروهی بیشتر میان کارمندان می شود .

گیاهان که امروزه در شرکت ها زیاد استفاده می شوند نیز دارای یک انرژی و شادابی خاصی می باشند و استفاده از آن ها هم می تواند باعث زیباتر شدن فضای اداره بشود و هم به آن یک حس نشاطی ببخشد که حال کارمندان بهتر کند . از طرفی استفاده از گیاهان در فضای اداری سبب القای حس صمیمیت به مشتریان شده و به آن ها اوج ظرافت کار شما را نشان می دهد .

کلام آخر

شما می توانید با شرکت دکوراسیون هیرادانا بسیار راحت و سریع ارتباط برقرار کرده و با توضیح پروژه خود به مهندسین این شرکت از مشاوره و دیگر خدمات این شرکت بهره ببرید . آگاهی و سطح دانش و تجربه مهندسین این شرکت می تواند دلیلی باشد که شما شرکت هیرادانا را به دیگر شرکت ها ترجیح داده چرا که می توانید متوجه شوید که از نتیجه کار آن ها به قطع یقین راضی خواهید بود . از طریق واتساپ موجود در سایت به آدرس www.hiradana.com و یا شماره 09125754921 با هیرادانا در تماس باشید . و جهت مشاهده نمونه دکوراسیون اداری های لوکس هیرادانا به بخش پروژه ها در سایت مراجعه کنید . میتوانید در خصوص جلسه حضوری به شرکت هیرادانا واقع در ولنجک خیابان یمن مراجعه کنید .

منبع: شفقنا اقتصادی

به "دکوراسیون اداری از صفر تا صد با متخصصین حرفه ای شرکت دکوراسیون هیرادانا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون اداری از صفر تا صد با متخصصین حرفه ای شرکت دکوراسیون هیرادانا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید