دکوراسیون

چگونه یک ساختمان تازه را تزیین کنیم؟

این اولین خانه شماست؟ برای تزیین و دکوراسیون داخلی آن کلی نقشه در سر دارید اما نمی دانید چگونه و از کجا آغاز کنید؟ ما به شما می گوییم.

31 اردیبهشت 1402

مقرون به صرفه ترین کابینت برای دکور آشپزخانه منزل

احتمالا برای شما این سوال پیش آمده که برترین نوع کابینت آشپزخانه منزل چیست؟

18 بهمن 1401

ایده های مدرن در دکوراسیون داخلی MDF

دکوراسیون داخلی MDF موضوعی است که امروز قصد داریم تا در خصوص آن صحبت کنیم. ام دی اف یکی از مهم ترین و همچنین اصلی ترین متریال هایی است که در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف استفاده می شود. برای آن که بتوانید به خوبی و به سادگی نسبت به این موضوع اطلاعات لازم...

27 خرداد 1401

جالب ترین خانه های نویسندگان را بشناسید (قسمت دوم)

اگر شما نیز از هواداران گردشگری ادبی به شمار می روید، حتما یکی از بزرگ ترین آرزوهایتان بازدید از خانه های بزرگان ادبیات است. با ما همراه شوید و با پا گذاشتن به جالب ترین خانه های نویسندگان، دنیای آن ها را ورای آثارشان کشف کنید.

3 خرداد 1401

دکوراسیون اداری از صفر تا صد با متخصصین حرفه ای شرکت دکوراسیون هیرادانا

رپرتاژ آگهی - داشتن یک دکوراسیون اداری حرفه ای و منحصر به فرد به اداره شما این کمک را می کند که دارای کارمندان بهتری بشود . چرا که افرادی که دارای تسلط به حرفه خود بوده و از توانایی زیادی برخوردار می باشند . میل به کار کردن در محیط های حرفه ای و شیک می باشند...

22 اردیبهشت 1401

اتاق هتل ها تا سال 2034 چه شکلی خواهند شد؟

گروهی از کارشناسان هتل و هتلداری، از پیش بینی های خود برای آینده اتاق هتل ها تا سال 2034 گفته اند که این صنعت را متحول خواهد نمود.

27 فروردین 1401

با مشاغل خانگی هم می توانیم درآمد خوبی داشته باشیم!

مشاغل خانگی عبارت است از کلیه فعالیت هایی که در محیط خانه، برای کسب درآمد انجام می گردد و این مشاغل در زمینه صنایع دستی، کشاورزی، صنعت، فناوری اطلاعات و فرهنگی می باشد.

3 بهمن 1399

راهکار کمبود جا در خانه های کوچک!

از تغییراتی که نسبت به گذشته رخ داده و به وضوح شاهد آن هستیم، کوچک تر شدن فضای خانه ها و گسترش آپارتمان نشینی است.

5 آذر 1399