چگونه یک ساختمان تازه را تزیین کنیم؟

به گزارش وبلاگ باران علم، این اولین خانه شماست؟ برای تزیین و دکوراسیون داخلی آن کلی نقشه در سر دارید اما نمی دانید چگونه و از کجا آغاز کنید؟ ما به شما می گوییم.

چگونه یک ساختمان تازه را تزیین کنیم؟

تزیین و دکوراسیون خانه تازه یک کار بسیار لذت بخش و شادی آور است. هرکسی که بعد از مدت ها می خواهد به یک ساختمان تازه و تازه ساخته شده نقل مکان کند قطعا شور و ذوق زیادی برای تزیین منزل تازهش دارد. مجله اینترنتی وبلاگ باران علم در این مقاله چند پیشنهاد مجذوب نماینده برای شما دارد.

تزیین و دکوراسیون خانه تازه

شما یک آپارتمان تازه و مدرن در اختیار دارید که کلید آن تابه حال دست هیچ کس نبوده است، چگونه می خواهید آن را تزیین کنید؟ ساختمان های مدرن تازه تاسیس برعکس چیزی که بقیه فکر می نمایند، فاقد جزئیات بسیار معین نماینده در دکوراسیون هستند. دکوراسیون های معاصر گاهی هیچ سبک و استایل خاصی را پذیرا نیستند و همین طراحان را برای دکوربندی این خانه ها سخت کلافه می نماید. اما این بدان معنا نیست که نمی گردد به یک ساختمان تازه یک شخصیت برجسته با تزیینات فوق العاده بخشید.

از دیوارها آغاز کنید

مانند هر خانه تازه ساخت دیگری احتمالا خانه مدنظر شما هم دیوارهای سفیدی دارد. این یعنی شما می توانید دیوارها را به دلخواه خود به هر رنگی که می خواهید درآورید و گرمی خاصی به آپارتمان تازهتان ببخشید. طرح های رنگی خود را حداقل در هر اتاق یکپارچه نگه دارید. مطمئن شوید که لوازم خانگی، مبلمان و عناصر تزئینی مکمل یکدیگر هستند و در حالت ایده آل، رنگ هایی را که در کل خانه شما می چرخند نیز در نظر بگیرید.

ابعاد هر اتاق و مقدار فضاها را در نظر بگیرید

مقدار فضای زندگی خود را در نظر بگیرید. فضاها در یک ساختمان تازه ممکن است به مقدار یک ساختمان سنتی و قدیمی تعریف نشده باشند. آشپزخانه، فضای ناهارخوری و فضای نشیمن ممکن است همه به صورت اپن باشند و با هم ادغام شوند. اگر می خواهید یک مبل یا فضایی به سبک اتاق نشیمن را در همان فضا قرار دهید، فرش می تواند در معین اینکه کدام وسیله در کجا قرار بگیرد و به چه منظوری استفاده گردد، برای دکوراسیون خانه تازه مفید باشد.

مبلمان دست دوم

وقتی روی دکوراسیون خانه تازه تمرکز می کنید شما با اتاق های خالی ای سروکار دارید که می توانید هر چیزی که بخواهید در آن ها قرار دهید و این کار برای ساختمان های قدیمی چندان کاربرد ندارد. استفاده از مبلمان دست دوم به شما این حس را می دهد که این خانه بوی کهنگی دارد و شما با آن بیگانه نیستید.

درهای شیشه ای همواره مجذوب نماینده هستند

درهای شیشه ای بین اتاق نشیمن و آشپزخانه یک گزینه عالی برای فضای باز است. شیشه باعث می گردد فضای خانه را بسیار بزرگ تر احساس کنید. این گونه آن قدر نور به وجود می آید که دیگر حتی نیازی به روشن کردن لامپ نخواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه: مطلب راحت ترین روش ساخت مجسمه مفتولی در خانه را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "چگونه یک ساختمان تازه را تزیین کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه یک ساختمان تازه را تزیین کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید