رکورد جدید کرونا در ژاپن

به گزارش وبلاگ باران علم، مقامات بهداشتی ژاپن رکورد دو هزار و 811 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور را برای روز گذشته /چهارشنبه/ گزارش کردند که تا کنون بیشترین ابتلای روزانه در ژاپن است.

رکورد جدید کرونا در ژاپن

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، تلویزیون ژاپن گزارش داده که مقامات بهداشتی این کشور روز پنجشنبه اعلام کردند همچنین در روز گذشته /چهارشنبه/ 42 تن نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

جمع کل مبتلایان در ژاپن اکنون به 170هزار و 158 نفر و تعداد کل جان باختگان به 2500 تن رسیده است.

مقامات وزارت بهداشت ژاپن می گویند شمار بیمارانی که در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان و یا به دستگاه تنفسی وصل هستند روز چهارشنبه به 555 نفر رسید.

گزارش ها حاکی از افزایش شدید تعداد مبتلایان کرونا در میان سالمندان در توکیو است. بر این اساس تعداد این افراد نسبت به سه ماه پیش تقریبا دو برابر شده است.

طی تابستان این ویروس عمدتا در میان جوانان شیوع داشت. اما اخیرا شیوع آن در میان سالمندان نیز مشاهده می گردد.

به گزارش ایرنا، روز چهارشنبه، ابتلای 103 نفر در سنین 65 سال و به بالا به این ویروس در توکیو تایید شد این اولین باری است که تعداد روزانه مبتلایان سالمندان از 100 نفر گذشته است.

مقامات توکیو می گویند بسیاری از موارد ابتلا به ویروس کرونا در میان سالمندان، در مراکز درمانی و آسایشگاه های سالمندان گزارش شده است.

این مقامات از افراد مسن درخواست کردند تا از بیرون رفتن های غیرضروری اجتناب نموده و هنگامی که در خانه هستند اقدامات پیشگیری از کرونا را رعایت نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به "رکورد جدید کرونا در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد جدید کرونا در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید