ساعات فعالیت مراکز معاینه فنی مرکز در ماه رمضان

به گزارش وبلاگ باران علم، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو های شهر تهران گفت: ساعت کاری مراکز در ایام ماه مبارک رمضان هیچگونه تغییری نداشته است.

ساعات فعالیت مراکز معاینه فنی مرکز در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری وبلاگ باران علم، حسین مقدم درباره نحوه ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران اظهار کرد: ساعت کاری مراکز در ایام ماه مبارک رمضان هیچگونه تغییری نداشته و معمولا مراکز معاینه فنی شهر تهران تا ساعت 17 فعال هستند.

او اضافه کرد: با توجه به متفاوت بودن ساعت کاری مراکز، شهروندان می توانند به وسیله سایت ستاد معاینه فنی خودرو های تهران inspection.tehran.ir از آخرین شرایط کاری و آدرس مراکز معاینه فنی آگاه شوند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو های شهر تهران ضمن اشاره به افزایش مراجعات شهروندان از ابتدای سال جاری گفت: شهروندان تقریباً از 75 درصد ظرفیت پذیرش اینترنتی و مراجعه با وقت قبلی استفاده نموده اند.

او با بیان اینکه در حال حاضر مراکز واقع در جنوب شهر تهران خلوت تر است، اضافه کرد: برای مدیریت زمان از شهروندان درخواست می گردد به وسیله سامانه مدت انتظار که در سایت ستاد معاینه فنی در دسترس است، خلوت ترین مراکز را برای انجام معاینه فنی خودروی خود انتخاب نمایند. ظرفیت خالی نوبت دهی اینترنتی مربوط به همین مراکز جنوبی است که شهروندان به سادگی می توانند با استفاده از نوبت دهی و مشخص وقت قبلی به این مراکز مراجعه نمایند.

مقدم ادامه داد: راستا ورودی به مرکز معاینه فنی برای خودرو های دارای نوبت اینترنتی متفاوت بوده و این خودرو ها احتیاج به ایستادن در صف خودرو های مربوط به پذیرش معمولی را ندارند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو های شهر تهران در ادامه به منظور مدیریت زمان و کاهش معطلی متقاضیان، از شهروندان درخواست کرد که پیش از مراجعه نسبت به کنترل قسمت هایی از خودرو که به صورت چشمی به وسیله راننده قابل آنالیز است؛ نظیر سلامت چراغ های اخطار، کمربند ایمنی، برف پاک کن و شیشه شور اقدام نمایند.

او در انتها درباره خودرو های مشمول معاینه فنی در سال 1401 گفت: بر اساس قانون هوای پاک دوره معافیت انجام معاینه فنی از زمان فراوری برای وسایل نقلیه شخصی و دولتی چهار سال و برای وسایل نقلیه عمومی یک سال مشخص شده است؛ برای مثال در فروردین 1401 خودرو های فراوری فروردین 1397 و ماقبل مشمول معاینه فنی می شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ساعات فعالیت مراکز معاینه فنی مرکز در ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعات فعالیت مراکز معاینه فنی مرکز در ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید