قانونگذار انگلیسی به اتهام تجاوز به کارمند مجلس بازداشت شد

به گزارش وبلاگ باران علم، طبق گزارش رسانه های انگلیس، یک قانونگذار این کشور به اتهام تجاوز و آزار جنسی علیه یک زن کارمند سابق مجلس روز شنبه (دیروز) بازداشت شد.

قانونگذار انگلیسی به اتهام تجاوز به کارمند مجلس بازداشت شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ باران علم، رسانه ها از بازداشت یک قانونگذار مجلس انگلیس به دلیل شکایت یک زن از او به اتهام تجاوز جنسی اطلاع دادند؛ قانونگذاری که نام او هنوز منتشر نشده است.

به نوشته رویترز، روزنامه ساندی تایمز از بازداشت روز شنبه یک عضو مجلس انگلیس که مدتی عهده دار سمت معاون وزیر بود، اطلاع داد.

طبق این گزارش، دلیل بازداشت این قانونگذار انگلیسی که نام و هویتش منتشر نشده، شکایت از او به پلیس درباره اتهام تجاوز و آزار جنسی و رفتار های اجبار آمیز با یک کارمند سابق مجلس بود.

یک زن بیست و چند ساله که کارمند سابق مجلس انگلیس بود، روز آدینه با حضور در پلیس متروپلیتن لندن شکایت خود را علیه این قانونگذار مطرح و اظهار داشت که در فاصله جولای 2019 و ژانویه 2020 در چهار مورد جداگانه هدف تعرض و آزار جنسی نهاده شد.

پلیس متروپلیتن لندن ابتدا در بیانیه کوتاهی درباره بازداشت این قانونگذار انگلیسی او را اینطور توصیف کرد: یک مرد پنجاه و خرده ای سال، روز شنبه اول آگوست به اتهام تجاوز بازداشت شد.

پلیس پایتخت انگلیس ساعاتی بعد اطلاع داد که مدتی را در بازداشتگاه پلیس شرق لندن گذراند و با گذاشتن قرار وثیقه آزاد شد. طبق اعلام پلیس لندن، قرار است اواسط ماه جاری او برای آنالیز اتهامات وارده خود را معرفی کند.

پلیس پایتخت انگلیس به جزئیات بیشتری شامل هویت و سِمت این قانونگذار اشاره ای نکرد.

شبکه آلمانی دویچه وله گزارشی در این باره منتشر کرد و اطلاع داد که این قانونگذار، از اعضای حزب حاکم محافظه کار انگلیس است.

شکایت علیه این قانونگذار انگلیسی در شرایطی مطرح شده که موضوع آزار جنسی در مجلس این کشور پیش از این بار ها جنجال ایجاد نموده است.

اواسط آبان ماه سال گذشته بود که 18 تن از زنان مجلس انگلیس به دلیل تهدید ها و آزار های جنسی از شرکت در دور آینده انتخابات و تکیه بر کرسی نمایندگی انصراف دادند

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قانونگذار انگلیسی به اتهام تجاوز به کارمند مجلس بازداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانونگذار انگلیسی به اتهام تجاوز به کارمند مجلس بازداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید