پیشنهاد رئیس فراکسیون گردشگری برای نمایشگاه گردشگری 1401

به گزارش وبلاگ باران علم، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، پیشنهاد رئیس فراکسیون گردشگری برای نمایشگاه گردشگری 1401 مطرح شد.

پیشنهاد رئیس فراکسیون گردشگری برای نمایشگاه گردشگری 1401

مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی پیش از ظهر نهم بهمن در سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.

در این برنامه دشتی اردکانی، رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: گردشگری یگانه زبان صلح و دوستی میان جوامع است امیدواریم گردشگری واسطه شناخت اقوام با هم و زبانی برای ایجاد رابطه صلح جهانی باشد.

وی اضافه کرد: وزارت میراث فرهنگی می تواند از ظرفیت های سایر دستگاه ها استفاده کند. پس در نمایشگاه گردشگری سال آینده میتوان یک غرفه با موضوع تخصصی گردشگری برای هر یک از وزارتخانه ها ایجاد کرد.

دشتی اردکانی توضیح داد: به قول وزیر میراث فرهنگی باید زیر میزها زده گردد تا با برنامه های فرا دستگاهی یاری گردد جهت گیری دولت با نگاه به گردشگری تغییر کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام نمود: تاکید رئیس جمهور به این صنعت امیدهای فراوانی را در دلها زنده نموده است، چون در ایران می بایست راستا اقتصاد، سیاست، امنیت و اقتدار از راستا فرهنگ بگذرد تا کشور در راستا تعالی و رشد قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برنامه هفتم توسعه نیز فرصتی برای اصلاح فرایند پیش رو است تا گردشگری به جایگاه درخوری دست یابد.

دشتی گفت: در صنعت گردشگری صرفا نباید به آثار تاریخی اکتفا کرد، بلکه میتوان از سایر ظرفیت های کشور مانند کارخانه ها و غیره نیز در حوزه خدمات گردشگری بهره برد. شایسته است در راستای عزم دولت در ایجاد تحول در صنعت گردشگری بتوان در دستگاه های کشوری و لشکری ساختاری با موضوعی گردشگری ایجاد کرد تا بتوان از ظرفیت های این حوزه استفاده کرد.

منبع: همگردی

به "پیشنهاد رئیس فراکسیون گردشگری برای نمایشگاه گردشگری 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد رئیس فراکسیون گردشگری برای نمایشگاه گردشگری 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید