کارگاه مجازی عکاسی با موبایل در طبیعت برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ باران علم، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دماوند گفت: کارگاه مجازی عکاسی با موبایل در طبیعت، به مناسبت روز جهانی عکاسی (28 مرداد) برای علاقه مندان برگزار می گردد.

کارگاه مجازی عکاسی با موبایل در طبیعت برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ باران علم به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، شهرام شریفی امروز چهارشنبه 22 مردادماه 99 با بیان اینکه، بخش اعظمی از معرفی جاذبه های گردشگری در شبکه های اجتماعی توسط گردشگران انجام می گردد اضافه نمود: با انجام چند تکنیک ساده و کاربردی می توان به شکل بهتری جاذبه های گردشگری را به علاقه مندان معرفی کرد.

او اعلام کرد: این دوره آموزش مجازی در دو جلسه سه ساعته برای علاقه مندان برگزار می گردد و در خاتمه دوره از فراگیران خواسته می گردد تا خاتمه تابستان عکس های خود را در سفرهای تابستان به طبیعت دماوند ارسال نمایند تا به بهترین عکس موبایلی جوایزی اهدا گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دماوند گفت: این شهرستان با داشتن جاذبه های طبیعی بسیار حتی برای شهروندان تهرانی هم ناشناخته است که امیدواریم با یاری این برنامه های آموزشی و ترویجی طبیعت دماوند را به علاقه مندان معرفی کنیم.

او اضافه نمود: علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه مجازی می توانند واژه عکاسی را به 5000542020 پیامک نمایند.

منبع: میراث آریا

به "کارگاه مجازی عکاسی با موبایل در طبیعت برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه مجازی عکاسی با موبایل در طبیعت برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید