کاهش قیمت خودرو؛ خبری از خریدار نیست

به گزارش وبلاگ باران علم، این روزها بازار خودرو در حالی روند کاهشی خود را حفظ کرده که به گفته فعالان این بازار خبری از خریدار نیست.

کاهش قیمت خودرو؛ خبری از خریدار نیست

به گزارش اکوایران؛ رصد بازار نشان از آن دارد که امروز نیمی سایپایی ها افت قیمت داشتند و نیمی دیگر بدون تغییر راهی بازار شدند. براساس رصد اجرا شده در بازار خودرو امروز در میان محصولات سایپا خانواده کوییک با افت قیمت راهی بازار شد و شاهین دیگر خودرو سایپایی بود که امروز با افت راهی بازار شد.

به گفته فعالان بازار خودرو هرچند در روزهای اخیر شاهد افت قیمت خودرو در بازار بودیم، اما این افت نتوانست سایه رکود در این بازار را کمرنگ کند و با این شرایط بازار بی مشتری مانده است.

ارزیابی بازار نشان می دهد امروز بیشترین افت قیمت به شاهین رسید و این خودرو افت 5 میلیونی را تجربه کرد، اما خانواده کوییک هم در بازار افت یک تا 2 میلیونی را تجربه کردند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای شاهین، کوییکR ، کوییک معمولی، تیبا صندوقدار، تیبا2 معمولی و ساینا مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت شاهین امروز در بازار 587 میلیون تومانی شد افت 5 میلیونی را تجربه کرد. اما در میان محصولات سایپا خانواده کوییک هم امروز در بازار افت قیمت داشت با این شرایط کوییک R در بازار 346 میلیون تومان قیمت خورد و افت 2 میلیونی را تجربه کرد، اما کوییک معمولی هم در بازار 346 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افت 2 میلیونی داشت. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می دهد در میان خانواده تیبا هم امروز تیبا صندوقدار در بازار 329 میلیونی قیمت گذاری شد و افت 2میلیون تومانی داشت، اما تیبا 2 معمولی در بازار 346 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 3 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که ساینا هم امروز افت یک میلیونی داشت و در بازار 331 میلیون تومان قیمت خورد.

منبع: فرارو

به "کاهش قیمت خودرو؛ خبری از خریدار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش قیمت خودرو؛ خبری از خریدار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید