گلکسی بادز ایکس (Galaxy Buds X) به قابلیت حذف نویز مجهز خواهد شد

به گزارش وبلاگ باران علم، در روزهای اخیر معین شد سامسونگ در حال کار روی ایربادزی است که بتواند با قابلیت های جدید و بروز، جانشین گلکسی بادز پلاس گردد. این محصول طبق آخرین اخباری که در دست داریم گلکسی بادز ایکس (Galaxy Buds X) نام دارد. البته این امکان هم وجود دارد که این ایربادز جانشین گلکسی بادز پلاس نگردد اما با توجه به قیمتی که دارد (140 دلار) احتمالا باید این انتظار را داشته باشیم.

گلکسی بادز ایکس (Galaxy Buds X) به قابلیت حذف نویز مجهز خواهد شد

با این اوصاف با توجه به دفتر ثبت اختراع آمریکا، گلکسی بادز ایکس با قابلیت حذف نویز (Active Voice Cancelation) راهی بازار خواهد شد. قابلیت فوق العاده کاربردی که می تواند این محصول را با قیمتی که دارد، به رقیبی جدی برای پیکسل بادز 2 و ایرپادز پرو تبدیل کند.

چند ماه پیش بود که طراحی گلکسی بادز ایکس هم لو رفت و در تصویر زیر می توانید آن را مشاهده کنید. بعید به نظر می رسد محصول نهایی فرق خاصی با آنچه که منتشر شده داشته باشد بنابراین می توان گفت گلکسی بادز ایکس دقیقا همان چیزی خواهد بود که می بینیم.

قابلیت های جذاب ایربادز AKG N400 که گلکسی بادز پلاس از آن ها بی بهره است!

از آنجایی که این ایربادز در دفتر ثبت اختراع آمریکا رویت شده، به نظر می رسد باید زودتر از آنچه که انتظار داشتیم شاهد رونمایی از آن ها باشیم. نظر شما در رابطه با این محصول چیست؟ اگر سامسونگ بتواند قابلیت حذف نویز را به گجت حدودا 140 دلاری خود بیاورد، فکر می کنید صرف هزینه برای خرید ایرپادزهای اپل منطقی است؟

ایربادز ردمی Air Dots S با قیمت 14 دلار رسما وارد بازار شد

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی بادز ایکس (Galaxy Buds X) به قابلیت حذف نویز مجهز خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی بادز ایکس (Galaxy Buds X) به قابلیت حذف نویز مجهز خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید