یحیی اطلاع داد: 2 مهاجم خارجی در لیست خرید پرسپولیس

به گزارش وبلاگ باران علم، یحیی گل محمدی درباره زمان آغاز تمرینات پرسپولیس برای فصل نو، : قرار بود تمرینات را آغاز کنیم، اما به علت تکمیل نبودن تیم، آغاز کار به تعویق افتاد. بعضی نفرات کادر تیم هنوز در تهران نیستند و صبر می کنیم با حضور آن ها تیم تکمیل گردد و بعد استارت بزنیم.

یحیی اطلاع داد: 2 مهاجم خارجی در لیست خرید پرسپولیس

گل محمدی درباره عملکرد پرسپولیس در فصل جابجایی تاکید نمود: از آقای درویش و همه مدیران باشگاه تشکر می کنم که تا به اینجا زحمات زیادی کشیده اند و همانطور که قبلا گفتم شروع خوبی در جابجایی داشتیم، اما هنوز کار برای ما تمام نشده و در برخی از پست ها احتیاج مبرم به بازیکن داریم. امیدوارم که در این چند روز در این بخش هم کار به خوبی پیش برود.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که در چه پست هایی به بازیکن احتیاج دارید؟ گفت: قبلا هم گفته بودم که یک مهاجم داخلی و یک خارجی می خواهیم. اکنون با جذب نشدن گزینه های داخلی، دو مهاجم خارجی می خواهیم. در پست هافبک دفاعی هم به یک بازیکن احتیاج داریم و برای این پست درخواست تمدید با رضا اسدی را دادم. یکی دیگر از دلایل تأخیر در شروع تمرینات همین بود که هنوز این بازیکنان جذب نشده اند و دوست داریم که همه تیم در شروع تمرین کنار هم باشند و بدنسازی را با ترکیب کامل بازیکنان شروع کنیم.

منبع: فرارو

به "یحیی اطلاع داد: 2 مهاجم خارجی در لیست خرید پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی اطلاع داد: 2 مهاجم خارجی در لیست خرید پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید