5مصدوم در پی سقوط خودرو به داخل رودخانه مهاباد

به گزارش وبلاگ باران علم، مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: سقوط یک دستگاه خودرو به داخل روخانه دراین شهر سبب زخمی شدن پنج نفر از سرنشینان آن شد.

5مصدوم در پی سقوط خودرو به داخل رودخانه مهاباد

به گزارش گروه حوادث وبلاگ باران علم، رحمان احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: با دریافت تماس مردمی مبنی بر سقوط یک دستگاه خودرو سانتافا به داخل رودخانه، بلافاصله ماموران این سازمان جهت بررسی موضوع و ارایه کمک های امدادی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی محل حادثه تعیین شد این خودرو از روی پل حکمت در مرکز شهر به داخل رودخانه واژگون شده و طی آن پنج سرنشین آن دچار مصدومیت شدند که پس از رهاسازی از داخل خودرو به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد با بیان اینکه هم اکنون حال عمومی مصدومان رضایت بخش است، اضافه کرد: این حادثه به علت سرعت زیاد خودرو و ناتوانی راننده در کنترل آن اتفاق افتاده است.

احمدی از رانندگان خواست فریب خلوت شدن خیابان ها را نخورده و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه در سطح شهر تردد کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن 125 این سازمان در طول شبانه روز تماس حاصل کنند.

روزانه به طور میانگین 150 تماس با سامانه 125 این سازمان برقرار ولی کمتر از 10 درصد آن منجر به عملیاتی می شود.

هم اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، 42 نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می دهد.

منبع: جام جم آنلاین

به "5مصدوم در پی سقوط خودرو به داخل رودخانه مهاباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5مصدوم در پی سقوط خودرو به داخل رودخانه مهاباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید