طراحی گرافیکی و چاپ

5 روش تشخیص شارژر اصلی سامسونگ؛ فیک نخریم!

اگر تصمیم گرفته اید برای گوشی سامسونگ خود یک شارژر اصلی سامسونگ تهیه کنید، در این مقاله به طور مفصل شرح می دهیم که چطور می توان شارژر اصل سامسونگ را از فیک تشخیص بدهیم.

28 آبان 1402

جعبه جواهرات آماده 50 عددی از کجا بخرم؟

چه در حال ارسال مواد غذایی باشید و یا کفش و جواهرات، تاکتیک های بسته بندی شما باید متناسب با محصول باشد. بیشتر کالاهای فاسد شدنی باید خنک نگه داشته شوند، اقلام جعبه دار باید ایمن نگهداری شوند، و وقتی صحبت از حمل و نقل جواهرات به میان می آید، باید آن ها...

7 فروردین 1402

عکس ، اتومبیل های مدرن، بلای جان تعمیرکارهای خودرو !

وسایل نقلیه نو، به سنسورها و تراشه های کامپیوتری متعددی مجهز هستند و در نتیجه تعمیر آنها برای صاحبان تعمیرگاه ها گران تر خواهد بود.

10 آبان 1401

انتشار مقاله استاد دانشگاه صنعتی شریف در مجله نیچر

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، دکتر علی قاضی زاده استادیار دانشکده مهندسی برق با همکاری محققین مرکز ملی سلامت آمریکا پیروز به چاپ مقاله ای با عنوان؛ حافظه پاداش، تنبیه و تازگی بصورت توامان پاسخ نورون به اشیا را در قشر پیش پیشانی و...

7 آبان 1401

صعود یک پله ای رتبه ایران در فراوری مقالات ISI

معاون دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم گفت: رتبه 15 ایران در چاپ مقالات ISI قابل قبول است.

30 خرداد 1401

مجموعه شعر ماه و ماهی به چاپ هفتم رسید

مجموعه شعر ماه و ماهی اثر علیرضا بدیع برای هفتمین بار تجدید چاپ شد.

19 خرداد 1401

باید تنها کیفیت آثار محور داوری جوایز ادبی و هنری باشد، برنده شدن در جشنواره ها تاثیر چندانی در فروش کتاب ندارد

به گزارش خبرنگاران ، امروز هفتم بهمن در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب نشست جوایز ادبی و هنری در حوزه کتاب: جایگاه، رویه ها و تجربه ها به صورت غیرحضوری با میزبانی خانه کتاب و ادبیات ایران و با شرکت آلیزه نایجل از بنیانگذاران و مدیران انتشارات...

27 اردیبهشت 1401

چشم پوشی سازمان لیگ از یک تخلف در هفته اول لیگ، تیمی با دو نام در لیگ حرفه ای!

سازمان لیگ و ناظر ملاقات پدیده و آلومینیوم از تخلف شکل گرفته در این بازی چشم پوشی نموده اند، در حالی که پدیده با لوگوی باشگاه دیگری وارد زمین شده است.

20 آبان 1400

از کانن به علت غیرفعال کردن اسکنر، هنگام تمام شدن جوهر چاپگر ها در دستگاه های چندکاره، شکایت 5 میلیون دلاری شده

کانن، یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان تجهیزات دوربین و اداری، به علت غیرفعال کردن عملکرد های اسکنر و فکس در دستگاه های چند کاره در هنگام تمام شدن جوهر پرینتر، مورد شکایت قرار گرفته.

15 آبان 1400

کتاب پژوهشی موزیسین اهوازی راهی کتابفروشی ها شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خوزستان، کتاب گیتار کلاسیک، اهواز، در گذر زمان به وسیله انتشارات راز نهان در 80 صفحه و با تیراژ 1000 نسخه به چاپ رسیده است.

25 مهر 1400

خواص دارویی گیاه گشنیز

بری و بستانی می باشد بری را برگ زیره تر و مایل به تدویر و تخم کوچکتر و هر دو عدد به هم پیوسته و در جمیع افعال قوی تر از بستانی و از آن ربون تر و با سمیت می باشد و بستانی آن به قدر ذرعی و زیاده بر آن با شاخ های

23 مهر 1400

بتامتازون، اِن (BETAMETAZON، N)

توجهات پزشکی- پرستاری: این دارو ترکیب بتامتازون و نئومایسین است که از دسته آمینو گلیکوزیدها بر علیه باکتری گرم منفی و مثبت است.

22 مهر 1400

ایسوس راگ فون 5S و 5S پرو را بدون تغییر محسوس نسبت به قبل رونمایی کرد

ایسوس به تازگی از دو مدل تازه از گوشی های گیمینگ خود تحت اسم راگ فون 5S و 5S پرو بدون تغییری خاص و محسوس به نسبت مدل هایی که پیش تر راهی بازار شدند، رونمایی کرد.

28 مرداد 1400

چگونه ویروس کرونا، رفتار مشتریان چاپ و بسته بندی را تغییر داده است؟

در خلال پاندمی کرونا، عادت های رفتاری تازه مشتریان که ناشی از حساس شدن آنهاست، در سرتاسر دنیا مشهود است. اما اولویت ها و ترجیحات مربوط به بسته بندی در کشورهای مختلف فرق دارد و احتیاج به آنالیز دقیق تری دارد.

15 مرداد 1400

با مشاغل خانگی هم می توانیم درآمد خوبی داشته باشیم!

مشاغل خانگی عبارت است از کلیه فعالیت هایی که در محیط خانه، برای کسب درآمد انجام می گردد و این مشاغل در زمینه صنایع دستی، کشاورزی، صنعت، فناوری اطلاعات و فرهنگی می باشد.

3 بهمن 1399

دیجیتال سازی نسخ خطی کاخ گلستان

آفرین امامی، مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان گفت: یکی از موضوعاتی که برای ما در اولویت کاری واقع شده است، بحث خدمات رسانی به پژوهشگران است، با توجه به اینکه در کاخ گلستان آثار مکتوب و نسخ خطی نفیس زیادی وجود دارد برای دسترسی آسان تر پژوهشگران به این...

15 آذر 1399

این 10 فناوری کرونا را مدیریت کردند

فناوری ها در روزهای کرونایی، نقش مهمی در کنترل و مدیریت ویروس کرونا داشته اند. بیشتر این فناوری ها کمک کردند تا روزهای ماندن در قرنطینه راحت تر بگذرد، از سرعت انتشار ویروس کرونا کاسته شود و در عین حال بسکمک از کسب وکارها به فعالیت خود ادامه دهند.

11 آبان 1399

ابومَدْیَن؛ احیاگر طریقت در بلاد مغرب

شُعیب بن حسین انصاری معروف به ابومَدیَن، عارف مشهور قرن ششم هجری در اندلس است.

4 آبان 1399

گنجینه ورزش ایران در 96 سالگی درگذشت

استاد کیومرث ابوالملوکی که از او به عنوان پدر کشتی نوین در ایران یاد می شد، در منزلش دار فانی را وداع گفت. ابوالملوکی متولد 1303 در تهران بود.

21 شهریور 1399

دوره های آموزشی 16 رشته صنایع دستی در مشهد برگزار می شود

معاون صنایع دستی خراسان رضوی از برگزاری آموزش 16 رشته در مرکز آموزش صنایع دستی مدرس مشهد خبر داد.

17 مرداد 1399
تعداد: (22)