دوچرخه سواری

کاهش احتمال مرگ زودهنگام با پیاده روی تند روزانه

محققان دریافتند که 75 دقیقه در هفته (11 دقیقه در روز) فعالیت بدنی با شدت میانه برای کاهش خطر ابتلاء به بیماری قلبی، سکته و سرطان در فرد کافی است.

14 اسفند 1401

چرا حتما باید به ژاپن سفر کنیم ، یکی از کشورهایی که باید قبل از مرگ دید

ژاپن شگفت انگیزترین مقصد توریستی است و تجربه های منحصربه فردی را ارائه می دهد که در هیچ نقطه دیگری از دنیا نمی توانید پیدا کنید. فرهنگ این کشور تلفیقی جالب از سنت های شرقی و مدرنیته غربی می باشد. ژاپن یکی از قدیمی ترین تمدن ها است و تاریخ زیبا و متنوعی...

10 اسفند 1401

معرفی تالاب ها و دریاچه های صورتی ایران

. اگر تا کنون نام دریاچه صورتی ایران به گوشتان نخورده و یا علاقه دارید تا بیشتر در خصوص آن بدانید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه خبرنگاران باشید تا در کنار یکدیگر به معرفی دریاچه های صورتی ایران بپردازیم.

12 شهریور 1401

زیباترین جزایر آمریکا ، بخش دوم

در ساحل شرقی تا ساحل غربی، کشور آمریکا دارای جزایری بسیار فوق العاده است. از جزایر کارائیب تا جزیره های صخره ای و ناهموار، با ما همراه باشید تا زیباترین جزایر آمریکا را به شما معرفی کنیم.

22 مرداد 1401

هزینه سفر به ادینبرو چقدر است؟

ادینبورگ مرکز همه چیزهای خوبی است که باید ببینید، تجربه کنید و لذت ببرید. درباره هزینه سفر به این شهر دیدنی در این مقاله بخوانید.

8 اردیبهشت 1401

با خواب آلودگی بهاری چه کنیم؟

تهران (پانا) - یک پزشک عمومی از ایجاد خستگی بهاری در فصل بهار به علت تغییرات ناشی از ترشح هورمون ها و ایجاد فشار به بدن که شایع و قابل کنترل است، خبر داد.

20 فروردین 1400