آماده باش وزارت بهداشت به مراکز درمانی ؛افزایش تست های مثبت

به گزارش وبلاگ باران علم، تهران (پانا) - معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر مقدار کل مراجعین سرپایی و بستری کرونا تفاوت نکرده، اما تعداد تست های مثبت افزایش یافته و این یک زنگ خطر است، از این رو تمام مراکز باید در حالت آماده باش قرار گیرند.

آماده باش وزارت بهداشت به مراکز درمانی ؛افزایش تست های مثبت

به گزارش وبدا ،سعید کریمی، در اجلاس معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، گفت: عنوان برنامه در دست اقدام وزارت بهداشت در دولت سیزدهم، طرح عدالت و تعالی نظام سلامت است، چراکه فسلفه وجودی ما تکریم ارباب رجوع است و تمام توان ما باید در جهت ایجاد رضایت، افزایش عدالت و ارتقای کیفیت خدمات باشد.

وی اضافه کرد: علیرغم وجود محدودیت های منابع و مسائل، ضمن آنالیز ظرفیت ها باید به تمامی منابع با دید افزایش بهره وری نگریست.

کریمی گفت: فساد ستیزی در هر حوزه ای معنای خاص خود را دارد. در حوزه درمان، نظارت در تمام ابعاد باید جدی گرفته گردد.

وی ادامه داد: علاوه بر اعتباربخشی که باید به صورت جدی دنبال گردد، موضوع خود نظارتی نیز پیشنهاد ماست که در فواصل زمانی به وسیله مراکز و ستاد انجام خواهد شد.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: توزیع تمام تجهیزات پزشکی براساس سامانه دادپا خواهد بود. درخواست ها به وسیله این سامانه برای ما ارسال شده و به شیوه علمی این توزیع صورت خواهد گرفت.

کریمی در انتها درخصوص سویه اُمیکرون توضیح داد: در حال حاضر مقدار کل مراجعین سرپایی و بستری تفاوت نکرده، اما تعداد تست های مثبت افزایش یافته و این یک زنگ خطر است، از این رو تمام مراکز باید در حالت آماده باش باشند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آماده باش وزارت بهداشت به مراکز درمانی ؛افزایش تست های مثبت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش وزارت بهداشت به مراکز درمانی ؛افزایش تست های مثبت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید