استفاده از ظرفیت های ملی برای توسعه ورزش فارس

به گزارش وبلاگ باران علم، نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی گفت: از ظرفیت دستگاه های ملی باید به نفع ورزش فارس استفاده گردد.

استفاده از ظرفیت های ملی برای توسعه ورزش فارس

به گزارش از ، نماینده مردم شیراز و زرقان درمجلس شورای اسلامی در ملاقات با مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، گفت: تکمیل پروژ های نیمه تمام شیراز و زرقان اهمیت و ضرورت ویژه ای دارد که باید برای تکمیل این طرح ها اهتمام ورزید.

علیرضا پاک فطرت اضافه کرد: احتیاجسنجی ورزشی در سطح کلانشهر شیراز هم امر مهمی است و باید از ظرفیت های ملی برای ایجاد زیرساخت های این بخش بهره گرفت.

او با قدردانی ازخدمات انجام یافته در اداره کل ورزش وجوانان و ضرورت حمایت از ورزش حرفه ای و قهرمانی اعلام آمادگی کرد تا در جهت اختصاص اعتبارات دولتی در حوزه ورزش از سوی مسولان ملی موضوع را پیگیری نمایند.

عباس حاجی زاده؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس هم در این ملاقات خواستارهمراهی و همکاری بیشتر و بهتر نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی با این اداره کل برای رفع احتیاج ها و رفع شدن نواقص کار های برجای مانده ازسال های گذشته شد.

در این جلسه بعلاوه مقرر شد که در مورد تکمیل پروژه های عمرانی در دست اجرای حوزه ورزش فارس و به ویژه شیرازو زرقان از ظرفیت های اقتصادی و اداری دستگاه های ملی خصوصا وزارت نفت و سایر منابع اقتصادی وزارتخانه ها به نفع ورزش این خطه استفاده گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "استفاده از ظرفیت های ملی برای توسعه ورزش فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت های ملی برای توسعه ورزش فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید