اعمال قانون برای 650 تاکسی متخلف در اردبیل

به گزارش وبلاگ باران علم، رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری اردبیل گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری برای 650 تاکسی متخلف تشکیل پرونده شده و مورد آنالیز قرار گرفته است.

اعمال قانون برای 650 تاکسی متخلف در اردبیل

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ باران علم از اردبیل، حافظ قشلاقی، رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری اردبیل گفت: پرونده های تخلفاتی در کمیته انضباطی مورد رسیدگی قرار گرفته و تصمیمات لازم در این زمینه گرفته می گردد که شامل اعمال جرایم برای رانندگان تا توقیف تاکسی متخلفان و حتی سلب امتیاز از آنهاست.

او اضافه کرد: در طول 6 ماهه نخست سال جاری 175 مورد شکایت مردمی گزارش شده که در کمترین زمان ممکن رسیدگی و اعمال قانون شده اند.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری اردبیل اعلام کرد: 29 مورد از تاکسی های متخلف به پارکینگ هدایت شده و کمیته انظباطی در خصوص این رانندگان تصمیمات لازم را اتخاذ نموده است.

قشلاقی با بیان اینکه 12 اکیپ بازرسی در سطح شهر در حال گشت و کنترل ناوگان عمومی هستند اضافه کرد: در حال حاضر 3 هزارو 587 دستگاه تاکسی در سطح شهر تردد دارند که با نظارت بازرسین سازمان و همکاری نیروی انتظامی و هدایت و رانندگی تمام تلاشمان را می کنیم تا خدمات مطلوب و شایسته ای را به همشریان ارئه دهیم.

او گفت: شهروندان گرامی در صورت مشاهده تخلف هایی از جمله امتناع از حمل مسافر بدون عذر موجه، عدم رعایت شئون اسلامی و اجتماعی (بهداشت فردی، شرایط ظاهری، شیوه نامه های بهداشتی بیماری کرونا) مطابق با قوانین و مقررات جامعه اسلامی، عدم رعایت نرخ های مصوب و عدم نصب کارت شناسایی راننده داخل خودرو و سایر تخلفات را می توانند به بازرسین مستقر در سطح شهر و یا تماس با شماره تلفن 33818180 گزارش دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار بگیرد.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعمال قانون برای 650 تاکسی متخلف در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال قانون برای 650 تاکسی متخلف در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید