تداوم جهت رشد در سال 1400

به گزارش وبلاگ باران علم، فرارسیدن سال 1400 را به تمامی همکاران، سهامداران محترم و مشتریان وفادار بانک کارآفرین تبریک و تهنیت عرض میکنم و برای یکایک شما از خداوند متعال سلامتی، آرامش و موفقیت را در تمامی لحظات زندگیتان آرزومندم.

تداوم جهت رشد در سال 1400

سال 1398 را در حالی پشت سر گذاشتیم که در مقاطع مختلف با چالشها و مسائل غیرقابل پیش بینی روبه رو بودیم. همه گیری بیماری کرونا، فعالیت شرکت های اقتصادی و کسبوکارها در سرتاسر جهان را به طور مستقیم تحت الشعاع قرارداد، بعضی از آنان در ورطه زیان دهی قرار گرفتند و مطابق با اهداف و برنامه های از پیش معین شده خود ظاهر نشدند. هرچند در این میان، بعضی از کسب وکارهای آنلاین، تحدیدها، چالشها و مسائل به وجود آمده را به فرصت تبدیل نموده و سودآوری خوبی را در طی این مدت تجربه کردند.

علیرغم مسائلی که اقتصاد کشور و به تبع آن بانکها طی چند سال اخیر شاهد آن بوده اند، بانک کارآفرین با لطف و عنایت خداوند عظیم و همکمک کلیه همکاران توفیقات و دستاوردهای زیادی داشت و سالی پر از پیروزیت را تجربه کرد.

بانک کارآفرین در سالی که گذشت، استراتژیها و برنامه های توسعه ای را در همه بخشها در دستور کار خود قرار دادو خوشبختانه باهمت و کوشش یکایک همکاران در بخشهای صف و ستاد، در رشد شاخص های مهم، کارنامه درخشان و قابل ملاحظهای را کسب کرد. ازجمله رشد قابل توجه در سپرده ها، تسهیلات، صدور ضمانتنامه ها و اعتبارات اسنادی و... بخشی از عملکرد مثبت بانک است که نهایتاً به افزایش خالص سود بانک منجر شد.

بدون تردید این دستاورد و این کارنامه درخشان با همدلی و همراهی مضاعف تمامی همکاران عزیز، سهامداران محترم و مشتریان گرامی میسر شده است. به کمک خداوند، امید است جهت توسعه، کمال و رشد بانک کارآفرین در سال 1400 نیز همچون امسال باقوت و قدرت بیشتری و ضمن رعایت تمامی اصول و موازین قانونی و حرفهای در صنعت بانکداری کشور ادامه یابد.

پیروز و پیروز باشید.

->

منبع: خبرگزاری آریا

به "تداوم جهت رشد در سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم جهت رشد در سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید