اخبار صنعت

طرز تهیه رنگینک با ارده مجلسی و خوشمزه

رنگینک یک دسر خوشمزه است که به روش های متعددی در شهرهای مختلف ایران درست می شود. این دسر به دلیل مقوی بودن بهترین خوراکی برای وعده های سحری و افطاری ماه رمضان است. دستور رنگینک با خرمای له شده را در مطالب قبلی می توانید بخوانید. حال طرز تهیه رنگینک با ارده...

9 اسفند 1402

شایعه عفو رهبری و نیمکت استقلال

جواد نکونام پس از کش وقوس های فراوان، انتها به طور رسمی به عنوان سرمربی نو باشگاه استقلال معرفی گشت. او در شرایطی قرار است در لیگ بیست وسوم هدایت آبی پوشان تهرانی را بر عهده بگیرد که از مدت ها قبل با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسیده بود، ولی عدم صدور...

1 تیر 1402

کنار رودخانه های البرز توقف نکنید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به فعالیت یک سامانه تندری از اواخر روز آدینه 29 اردیبهشت تا روز یکشنبه 31 اردیبهشت، از شهروندان خواست در کنار رودخانه های استان توقف نکنند.

28 اردیبهشت 1402

نقد و آنالیز کوییک، روح پراید در کالبد تازه

شرکت سایپا خودروی کوییک را برای اولین بار در سال 1395 معرفی کرد و در طول چندین سال، تیپ های مختلف با امکانات متفاوت آن را وارد بازار کرد.

4 اردیبهشت 1402

قرمزهای ایران مورد تمجید سرمربی آرژانتینی؛ عجب تیم آماده ای!

سرمربی آرژانتینی الهلال بازی برابر فولاد خوزستان را سخت و پرفشار توصیف کرد و البته تیمش را شایسته پیروزی دانست.

5 اسفند 1401

هواپیمایی با فناوری پوست کوسه!

اختراعی که منجر به صرفه جویی سالانه حدود 400 تن نفت سفید و بیش از 1200 تن دی اکسید کربن برای هر هواپیمای بوئینگ 777-300 ER می گردد، به زودی روی هواپیما های باربری خطوط هوایی سوئیس نصب خواهد شد.

12 دی 1401

عکس ، اتومبیل های مدرن، بلای جان تعمیرکارهای خودرو !

وسایل نقلیه نو، به سنسورها و تراشه های کامپیوتری متعددی مجهز هستند و در نتیجه تعمیر آنها برای صاحبان تعمیرگاه ها گران تر خواهد بود.

10 آبان 1401

انتشار مقاله استاد دانشگاه صنعتی شریف در مجله نیچر

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، دکتر علی قاضی زاده استادیار دانشکده مهندسی برق با همکاری محققین مرکز ملی سلامت آمریکا پیروز به چاپ مقاله ای با عنوان؛ حافظه پاداش، تنبیه و تازگی بصورت توامان پاسخ نورون به اشیا را در قشر پیش پیشانی و...

7 آبان 1401

تصاویر و جزئیات درگیری و تجمع در دانشگاه علم و صنعت ، کوشش برای ورود متخلط به سلف و تغییر تابلوی پارک دانشگاه از حضرت معصومه (س) به ژینا

به گفته یکی از دانشجویان علم و صنعت، حدود 60 نفر از دانشجویان دختر و پسر این دانشگاه ظهر امروز قصد ورود مشترک به سلف دانشگاه را داشتند که با مقاومت عده ای دیگر از دانشجویان روبرو شدند.

4 آبان 1401

تغییر ساعت بازی نساجی و فولاد

ساعت یک مسابقه از هفته دهم لیگ برتر فصل 1402-1401 تغییر کرد.

28 مهر 1401

ایجاد و توسعه کمربند سبز پیرامون شهر اهواز

ایجاد و توسعه کمربند سبز پیرامون شهر اهواز به مراتب بیش از سایر نقاط ایران ضروری می باشد.

22 مهر 1401

یک درصد شرکتهای دانش بنیان کشور در بخش گردشگری فعالیت دارند

ایرنا/ براساس خبرهای منتشر شده، یک درصد شرکتهای دانش بنیان کشور در بخش گردشگری فعالیت دارند.

14 مهر 1401

نرخ 105 هزارتومانی هر شانه تخم مرغ منطقی است

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار تهران گفت: با توجه به افزایش قیمت حمل و دیگر هزینه ها همانند شکست محصول، نرخ هر شانه تخم مرغ 105 هزارتومان برای مصرف کننده منطقی است.

10 مهر 1401

طرز تهیه شکلات بونتی یا شکلات نارگیلی خانگی

شکلات بونتی برای کسانی که طعم نارگیلی را دوست دارند عالی است. نارگیل داخل آن نرم و خوشمزه است و شاید همین موضوع آن را به یکی از شکلا ت های پرطرفدار جهان تبدیل کرده است. درست کردن این شکلات در خانه ساده است، حتی می توانید در تهیه آن از بچه ها کمک بگیرید و...

16 شهریور 1401

چند تماشاگر زن در ملاقات پرسپولیس و صنعت نفت حضور خواهد داشت؟

از سری رقابت های هفته چهارم لیگ برتر تیم پرسپولیس روز چهارشنبه میزبان نفت آبادان خواهد بود که در این بازی قرار است طرفداران خانم هم در استادیوم آزادی حضور پیدا نمایند.

9 شهریور 1401

صادرات ایران به چین 23 درصد رشد کرد

مبادلات تجاری ایران و چین در 7 ماهه نخست امسال میلادی با رشد 22 درصدی نسبت به سال قبل روبرو شد و همچنین به مرز 10 میلیارد دلار هم رسید.

3 شهریور 1401

ایجاد اشتغال برای بیش از 2 هزار نفر در بخش کشاورزی استان قزوین

معاون برنامه ریزی و امور مالی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: دو هزار و 372 نفر در بخش های مختلف کشاورزی استان قزوین از ابتدای امسال تا به امروز مشغول به کار شده اند.

1 شهریور 1401

فرایند نزولی نفت ازسرگرفته شد

قیمت نفت پس از افزایشی که طی دو روز گذشته داشت، در معاملات روز آدینه تحت تاثیر نگرانی ها نسبت به کندی رشد مالی جهانی و ضعیف شدن تقاضا برای سوخت، کاهش پیدا کرد.

28 مرداد 1401

کشت آزمایشی گیاه سورگوم در بم

مدیر جهاد کشاورزی بم گفت: گیاه سورگوم برای تامین علوفه دام با هدف توسعه کشت گیاه علوفه ای کم آب در روستای دارستان به صورت ازمایشی کشت شد.

26 مرداد 1401

بیش از 1000 درخواست مردمی در جنوب کرمان رسیدگی شد

نماینده تام الاختیار وزارت جهاد کشاورزی گفت: هزار و 300 درخواست مردمی در میز ارتباطات مردمی در جنوب استان کرمان رسیدگی شد.

22 مرداد 1401
تعداد: (140)