خبرنگاران مسائل سه طرح تولیدی کردستان در ستاد ملی رفع موانع تولید بررسی شد

به گزارش وبلاگ باران علم، سنندج - خبرنگاران - مسائل سه طرح بزرگ تولیدی و گردشگری استان کردستان در جلسه ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفت.

خبرنگاران مسائل سه طرح تولیدی کردستان در ستاد ملی رفع موانع تولید بررسی شد

به گزارش وبلاگ باران علم به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، یکصد و پنجمین جلسه ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست بابک دین پرست معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و قائم مقام این ستاد روز چهارشنبه به منظور بررسی و حل و فصل مسائل واحدهای تولیدی استان کردستان، در وزارت صمت برگزار گشت.

در این جلسه که بهمن مرادنیا استاندار کردستان، خالد جعفری معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استاندار و محمد دره وزمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان حضور داشتندمسائل سه طرح بزرگ تولیدی و گردشگری استان بررسی و در خصوص آنها تصمیم گیری شد.

ارائه گزارش عملکرد استان در خصوص آخرین شرایط واحدهای راکد شهرک های صنعتی، واحدهای تملک شده توسط بانک ها، واحدهای بحرانی مشکل دار، معادن، واحدهای دارای پرونده قضایی مشمول ماده 141 و ارائه برنامه معین برای فعالسازی و بهره مندی حداکثری از این واحدها و معادن، دیگر دستور این جلسه بود.

از 44 واحد تملک شده توسط بانک های عامل، تا به امروز 19 واحد به سرمایه گذاران واگذار شده که بخشی از آنها با موضوع فعالیت جدید در حال برگشت به چرخه تولید هستند؛ همچنین 10 واحد راکد در حوزه صنعت و 67 واحد در حوزه کشاورزی به چرخه تولید و فعالیت بازگشته اند.

شایان ذکر است، در این جلسه در راستای مصوبات شورای توسعه کردستان در خصوص تامین اعتبار و رفع مسائل سه طرح پتروشیمی بعثت، زنجیره فولاد و لاستیک رازی کردستان که جزو طرح های مهم و پیشران توسعه استان است مقرر شد مسائل این طرح ها از جمله بحث تامین منابع مالی از طریق بانک ها و وزارتخانه های ذیربط پیگیری شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مسائل سه طرح تولیدی کردستان در ستاد ملی رفع موانع تولید بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسائل سه طرح تولیدی کردستان در ستاد ملی رفع موانع تولید بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید