بیش از 1000 درخواست مردمی در جنوب کرمان رسیدگی شد
به گزارش وبلاگ باران علم، نماینده تام الاختیار وزارت جهاد کشاورزی گفت: هزار و 300 درخواست مردمی در میز ارتباطات مردمی در جنوب استان کرمان رسیدگی شد.
محسن ترلانی در حاشیه برگزاری میز ارتباطات مردمی در جنوب استان کرمان گفت: همزمان با سفر استانی دولت به استان کرمان، میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی با 23 میز خدمت در سازمان جهادکشاورزی جنوب استان کرمان برگزارشد.
او افزود: بالغ بر هزار و 300 درخواست مردمی به صورت چهره به چهره رسیدگی و حسب نوع درخواست مراجعان، دستوراتی نیز صادر شد.
مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و کننده تام الاختیار وزارت جهاد کشاورزی در میز ارتباطات مردمی در جنوب استان کرمان بیان نمود: هدف اصلی میز ارتباطات مردمی خدمت رسانی به مردم است و توجه و رسیدگی به مسائل مردم از اولویت های اصلی دولت مردمی می باشد.
او بیان نمود: در این میز خدمت علاوه بر کننده واحد های تخصصی وزارتخانه و مدیران کل و معاونین و مدیران سازمان جهادکشاورزی با هدف هم افزایی و هماهنگی بیشتر و ایجاد سرعت در فرایند پاسخگویی به مطالبات کشاورزان، کننده بانک کشاورزی، صندوق بیمه محصولات کشاورزی، نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی نیز حضور داشتند.
ترلانی بیان نمود: در این میز خدمت بستری فراهم شد تا مسئولان از نزدیک بخشی از ظرفیت ها و پتانسیل های جنوب استان کرمان را مشاهده کنند و همچنین فرصت مناسبی برای کشاورزان و بهره برداران برای ارائه درخواست ها و پیشنهادات و نقدها فراهم شد.
او شرح داد: استقبال بی سابقه و حضور پررنگ کشاورزان، بهره برداران و فعالان عرصه کشاورزی از میز خدمت در جنوب استان کرمان، نشان از امیدواری و اعتماد مردم به دولت مردمی و خدمتگزاران خود است که امیدواریم با پیگیری هایی که در سطح استان و وزارتخانه صورت می گیرد، بخش زیادی از مسائل کشاورزان جنوب استان کرمان مرتفع شود.
وبلاگ باران علم کرمان کرمان
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان