لبنان، شروع رایزنی های پارلمانی تا ساعاتی دیگر

به گزارش وبلاگ باران علم، رایزنی های پارلمانی لبنان برای انتخاب نخست وزیر و مامور تشکیل دولت در این کشور تا ساعاتی دیگر شروع می گردد.

لبنان، شروع رایزنی های پارلمانی تا ساعاتی دیگر

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ باران علم به نقل از المیادین، منابع مربوطه اعلام نمودند که حزب الله لبنان همچنان به همکاری و تسهیل در فرایند تشکیل دولت این کشور که قرار است امروز در رایزنی های مجلسی درباره آن بحث گردد پایبند است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ باران علم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ باران علم بخوانید. (کلیک کنید)

این منابع خاطرنشان کردند که اما فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان به عنوان نماینده حزب الله در جریان رایزنی ها کسی را به عنوان کاندید مورد نظر خود برای نخست وزیری معرفی نخواهد کرد.

ماه گذشته فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان تاکید نمود که تلاشهایی از جانب نیروهای خارجی برای تشکیل دولتی مطابق خواسته تنها یک گروه وجود دارد که اجرای ابتکار فرانسه را مشکل می سازد.

دفتر ریاست جمهوری لبنان اعلام نمود صبح پنج شنبه زمان شروع رایزنی های الزام آور نمایندگان مجلس با رئیس جمهور لبنان خواهد بود تا مامور تشکیل کابینه جدید این کشور انتخاب گردد.

میشل عون رئیس جهمور لبنان دیروز در جمع وبلاگ باران علم با تاکید بر اینکه مامور تشکیل دولت آینده باید متعهد به مبارزه با فساد و انجام تغییرات باشد گفت، فساد در لبنان به فساد سازمان یافته در نهاد ها تبدیل و ریشه دار شده است، در سمت خود باقی خواهم ماند و به وظایفم در زمینه تشکیل دولت و تغییرات عمل خواهم کرد.

سمیر حسن، تحلیلگر سیاسی نیز در این باره می گوید که رئیس جمهور و همه مسئولان با مسئولیتی تاریخی روبرو هستند، ثبات سیاسی و مالی و جلوگیری از دخالت ها و توطئه های محور آمریکایی - سعودی در این مقطع لازم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لبنان، شروع رایزنی های پارلمانی تا ساعاتی دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، شروع رایزنی های پارلمانی تا ساعاتی دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید