مذاکرات برای ساخت جوکر 2

به گزارش وبلاگ باران علم، پس از موفقیت عظیم جوکر، تاد فیلیپس کارگردان این فیلم در حال مذاکره برای ساخت دنباله این فیلم با حضور احتمالی واکین فینیکس است.

مذاکرات برای ساخت جوکر 2

به گزارش وبلاگ باران علم به نقل از دیجیتال اسپای، فیلم جوکر سال گذشته با بودجه 70 میلیون دلاری به فروش بالغ بر یک میلیارد دلار دست یافت و به صندلی مهمی در فرهنگ عامه رسید و از همان ابتدا برآورد هایی درباره ساخت دنباله این فیلم سینمایی مطرح شد که تاد فیلیپس نویسنده و کارگردان این فیلم آن را کاملا رد می کرد.

فیلیپس در ابتدا معتقد بود جوکر دنباله سینمایی نخواهد داشت و به صورت یک تک فیلم ساخته شده است و حتی برآورد درباره ساخت قسمت دوم جوکر را آزاردهنده توصیف کرد اما حالا خبرهایی تائید شده حاکی از آن است که پروژه ساخت جوکر 2 کلید خورده و فیلیپس در حال مذاکره برای کارگردانی و نویسندگی مشترک آن با اسکات سیلور است.

همچنین کمپانی براداران وارنر در کوشش است دوباره از واکین فینیکس برای بازی در نقش اصلی استفاده کند؛ نقشی که جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای فینیکس پس از چند سال به ارمغان آورد. فینیکس بعد از هیث لجر، دومین بازیگری است که برای ایفای نقش جوکر برنده جایزه اسکار شده است.

جوکر سال گذشته و در نود و دومین دوره جوایز اسکار در 11 رشته از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه بود که در نهایت دو جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین موسیقی متن (هیلدور گودنادوتیر) را به خود اختصاص داد.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره جزئیات دنباله جوکر و تاریخ اکران آن منتشر نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مذاکرات برای ساخت جوکر 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات برای ساخت جوکر 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید