هوش مصنوعی

برترین لوازم جانبی گلکسی S24؛ از کاور و محافظ صفحه تا هدفون و شارژربرترین لوازم جانبی برای گلکسی S24

گلکسی S24 کوچک ترین عضو از خانواده سه نفره و تازه سری S24 است که خوشبختانه در بازار ایران و در فروشگاه خبرنگاران هم برای خرید در دسترس واقع شده است. این گوشی به خاطر بهره مندی از سخت افزار قدرتمند، امکانات هوش مصنوعی متعدد، کیفیت بالای دوربین و نمایشگر و...

5 بهمن 1402

تغییر بزرگ در نامگذاری پردازنده های اینتل

زومیت نوشت: اینتل قبل از عرضه نسل چهاردهم پردازنده های خود، تغییر بزرگی در نام گذاری این محصولات اعمال کرد.

27 خرداد 1402

19 ابزار کاربردی رایگان که می توانید آنلاین روی لپ تاپ اجرا کنید

در این مطلب به 19 ابزار کاربردی رایگان پرداخته شده که استفاده آنلاین از آن ها می تواند شما را از نصب زمانبر و بی فایده برخی از برنامه ها بی نیاز کند.

5 مهر 1401

اتاق هتل ها تا سال 2034 چه شکلی خواهند شد؟

گروهی از کارشناسان هتل و هتلداری، از پیش بینی های خود برای آینده اتاق هتل ها تا سال 2034 گفته اند که این صنعت را متحول خواهد نمود.

27 فروردین 1401

آی مک 27 اینچی نو شاید به نمایشگر Mini، LED مجهز نشود

با وجود اینکه گزارش های زیادی در مورد بهره گیری نسل تازه آی مک 27 اینچی از نمایشگر mini-LED منتشر شده، اما در یک گزارش تازه خلاف این موضوع مطرح شده است. البته به نظر می رسد نویسندگان این گزارش از تعریف دقیق فناوری mini-LED خبر ندارند.

15 بهمن 1400

رونمایی از گوشی مجذوب کننده اینفینیکس نوت 11

پس از معرفی گوشی هوشمند Infinix Note 11 Pro در ماه گذشته، شایعات زیادی درباره نسخه اصلی این گوشی مطرح شد که اغلب بر پایه اطلاعات موجود در گواهینامه های مختلف بود. به هر حال شرکت اینفینیکس انتها گوشی Infinix Note 11 را در روز چهارشنبه 3 نوامبر (12 آبان ماه) با مشخصاتی همانند...

12 آذر 1400

ایسوس راگ فون 5S و 5S پرو را بدون تغییر محسوس نسبت به قبل رونمایی کرد

ایسوس به تازگی از دو مدل تازه از گوشی های گیمینگ خود تحت اسم راگ فون 5S و 5S پرو بدون تغییری خاص و محسوس به نسبت مدل هایی که پیش تر راهی بازار شدند، رونمایی کرد.

28 مرداد 1400

نوآوری دیپ فیک در صنعت دوبله

یک هوش مصنوعی جدید می تواند کاری کند که بازیگران مورد علاقه مخاطبان به زبان مادری آنها، و هم به شکل روان صحبت نمایند.

5 تیر 1400

ال جی از بازار تلفن هوشمند خداحافظی کرد

شرکت ال جی الکترونیکس با هدف یکپارچه کردن فعالیت هایش و متمرکز شدن به پروژه های آینده مانند قطعات خودروی برقی، واحد ارتباطات موبایل ضررده خود را تعطیل می نماید و نخستین برند عظیم تلفن هوشمند شد که از این بازار خارج می گردد.

7 اردیبهشت 1400

این 10 فناوری کرونا را مدیریت کردند

فناوری ها در روزهای کرونایی، نقش مهمی در کنترل و مدیریت ویروس کرونا داشته اند. بیشتر این فناوری ها کمک کردند تا روزهای ماندن در قرنطینه راحت تر بگذرد، از سرعت انتشار ویروس کرونا کاسته شود و در عین حال بسکمک از کسب وکارها به فعالیت خود ادامه دهند.

11 آبان 1399

تحول دیجیتال با شیوع کرونا، جامعه پزشکی تا قبل از کرونا در مقابل اینترنت اشیاء مقاومت داشت

دبیر مرکز تحقیقات اینترنت اشیاء گفت: اینترنت اشیاء نشان داد چقدر می تواند در حوزه سلامت کارگشا باشد. در صورتی که تا قبل از این جامعه پزشکی جلوی فناوری مقاومت بسیاری از خود نشان می داد و معتقد بود فناوری قدرت تشخیص بیماری را ندارد.

26 مرداد 1399