گزارش تعقیب کیفری خریداران رشت الکتریک تقدیم دادسرا شد

به گزارش وبلاگ باران علم، مدیرکل سازمان بازرسی گیلان گفت: گزارش تعقیب کیفری خریداران شرکت الکتریک رشت به اتهام اخلال در نظام تولید کشور پس از طی فرآیند دقیق حقوقی و کیفری تقدیم دادسرای عمومی و انقلاب رشت شد.

گزارش تعقیب کیفری خریداران رشت الکتریک تقدیم دادسرا شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ باران علم، سیف الله خوشحال، مدیرکل سازمان بازرسی گیلان با اشاره به پیگیری ها اجرا شده درباره پفراینده رشت الکتریک گفت: گزارش تعقیب کیفری خریداران شرکت الکتریک رشت به اتهام اخلال در نظام تولید کشور پس از طی فرآیند دقیق حقوقی و کیفری تقدیم دادسرای عمومی و انقلاب رشت شد.

خوشحال با انتقاد از فرایند واگذاری غلط اجرا شده به بخش خصوصی در اوایل دهه 80 گفت: این شرکت در سال 1383 در حین تولید و اشتغال بیش از 300 نفر کارگر به تعداد 4 نفر که فاقد هرگونه سابقه ای در تولید و صنعت بودند به مبلغ کمتر از یک میلیارد و 800 میلیون تومان واگذار شد.

مدیرکل سازمان بازرسی گیلان با اذعان بر اینکه خریداران این شرکت متعهد و ملزم به ادامه تولید و اشتغال کارگران شده بودند، شرح داد: متأسفانه از همان روز های اولیه ضمن تعطیلی این مجموعه بزرگ تولیدی نسبت به فروش بخشی از اراضی شرکت و از محل درآمد های فروش نسبت به تصفیه حساب با کارگران اقدام کرده و حتی زمینی را که از شهر صنعتی رشت به منظور جایگزینی دریافت کرده بودند را با دریافت مبلغی بالغ بر 700 میلیون تومان مسترد کردند.

وی با تأکید بر پیگیری ها و تداوم اقدامات مؤثر بازرسی استان در محاکم قضایی و تعقیب کیفری خریداران شرکت الکتریک ایران اضافه کرد: ارزش اضافه کرده املاک این شرکت در رشت که در موقعیت مکانی مناسبی از شهر رشت قرار گرفته است و از ارزش معاملاتی بالایی نیز برخوردار است مبلغی بالغ بر 500 میلیارد تومان برآورد می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گزارش تعقیب کیفری خریداران رشت الکتریک تقدیم دادسرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تعقیب کیفری خریداران رشت الکتریک تقدیم دادسرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید