نرم افزار و اپلیکیشن

آموزش اجرای برنامه های لینوکس اوبونتو در ویندوز 11

آیا می دانستید امکان اجرای برنامه لینوکس در ویندوز 11 وجود دارد؟ با استفاده از برنامه های لینوکس اوبونتو در ویندوز 11، می توانید پتانسیل واقعی دسکتاپ ویندوز خود را باز کنید و با ترکیب قدرت لینوکس و ویندوز، تجربه رایانه شخصی خود را افزایش دهید.

27 فروردین 1403

پاشنه آشیل جنگنده اف 35

جنگنده اف 35 لایتنینگ از پیشرفته ترین جنگنده حاضر جهان است و پیچیدگی های فنی بسیار تبدیل به پاشنه آشیل آن در تولید شده است.

11 اسفند 1402

ببینید؛ شخصیت اد به زودی در استریت فایتر 6 در دسترس قرار می گیرد

کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی اعلام کرده است که شخصیت اد (Ed)، به عنوان یک بسته الحاقی برای استریت فایتر 6 در فوریه سال جاری در دسترس قرار می گیرد.

11 بهمن 1402

در کامنت ها گیف بفرستید؛ اینستاگرام بروزرسانی شد

گجت نیوز نوشت: استفاده از گیف در کامنت های اینستاگرام امکان پذیر شد. این باعث جذابیت هرچه بیشتر تعاملات کاربران به وسیله بخش نظرات زیر پست ها می گردد.

29 بهمن 1401

سفری به منطقه ها ناشناخته دنیا ، هفت منظره دور از توجه

شما برج ایفل را دیده اید. به میدان تایمز رفته اید. اما آیا به آتومیوم یا کوه پیلاتوس یکی از مقاصد گردشگری ناشناخته در دنیا رفته اید؟ در حالی که نقاط توریستی بسیار زیبا و نمادین هستند، گاهی اوقات برای به دست آوردن تجربه محلی واقعی باید گوهر پنهان آن محل...

5 بهمن 1401

احساس حضور در بازی ویدیویی با پوشیدن یک لباس مخصوص

یک لباس با فناوری لمسی به کاربر این امکان را می دهد که احساس حضور واقعی در یک بازی ویدیویی را تجربه کند.

24 دی 1401

عکس ، اتومبیل های مدرن، بلای جان تعمیرکارهای خودرو !

وسایل نقلیه نو، به سنسورها و تراشه های کامپیوتری متعددی مجهز هستند و در نتیجه تعمیر آنها برای صاحبان تعمیرگاه ها گران تر خواهد بود.

10 آبان 1401

19 ابزار کاربردی رایگان که می توانید آنلاین روی لپ تاپ اجرا کنید

در این مطلب به 19 ابزار کاربردی رایگان پرداخته شده که استفاده آنلاین از آن ها می تواند شما را از نصب زمانبر و بی فایده برخی از برنامه ها بی نیاز کند.

5 مهر 1401

10 اصطلاح که هر تازه کار پریمیر پرو باید بداند

ادوبی پریمیر پرو یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ادیت انواع فیلم و ویدیو است. این برنامه از ویژگی های متعددی بهره می برد که به شما کمک می کند ایده های خلاقانه خود را با روش های مختلف زنده کنید. اما در این میان برخی کاربران با یادگیری امکانات پرتعداد این...

1 مهر 1401

گلکسی A21s، گلکسی A02s و A03s اندروید 12 را دریافت کردند

سامسونگ در ادامه فرایند آپدیت گوشی های مالی خود به اندروید 12 فرایند آپدیت گوشی های گلکسی A21s، گلکسی A03s و A02s را شروع کرد.

2 مرداد 1401

اتاق هتل ها تا سال 2034 چه شکلی خواهند شد؟

گروهی از کارشناسان هتل و هتلداری، از پیش بینی های خود برای آینده اتاق هتل ها تا سال 2034 گفته اند که این صنعت را متحول خواهد نمود.

27 فروردین 1401

اسنپ چت مدیر ایمنی پلتفرم استخدام کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، اسنپ چت خاطرنشان کرد پس از جستجویی طولانی مدت، ژاکلین بوشر را به اسم مدیر جهانی ایمنی خود استخدام نموده تا اقدامات ایمنی شرکت را به رگولاتورها، قانونگذاران و شرکایش ارائه و از سوی دیگر برای توسعه سیاست ها و اقدامات...

27 شهریور 1400

تقلب برای چه؟ تاییدیه تزریق واکسن کرونا در وب تاریک 100 دلار فروخته می گردد و مشکل امنیتی یک اپلیکیشن صدور تاییدیه واکسیناسیون باعث جعل گسترده کد QR تزریق شده

مقامات نیویورک می گویند مشکل Excelsior Pass Wallet را رفع نموده اند. این برنامه کیف پول به کاربران اجازه می دهد اعتبارنامه واکسن کووید-19 را دریافت و روی گوشی خود ذخیره نمایند تا بتوانند از آن برای اجازه حضور در مکان های عمومی مختلف استفاده نمایند.

22 شهریور 1400

گوگل 23 ساله شد؛ از موتور جست وجوی ساده تا غول اینترنتی

دانش قدرت است و در دوران دیجیتالی فعلی، شرکتی به نام گوگل بیش از هر شرکت دیگری دانش دنیا را شکل می دهد. به غیر از چین که گوگل در آن فیلتر است، طبق آنالیز های اجرا شده بیش از 87 درصد از کامپیوترهای دسکتاپ و 94 درصد از گوشی های موبایل از موتور جست وجوی گوگل استفاده...

18 شهریور 1400

از نسخه های فیک ویندوز 11 فرار کنید

آیا شما درباره ویندوز 11 و مشخصات به کار رفته در آن اطلاع دارید؟ ویندوز10 با بیش از 1.3 میلیارد نصب (300میلیون نصب از سال 2020 تا 2021) از موفقیت چشمگیری برخوردار بوده است.

28 تیر 1400

همسر جان مک آفی آمریکا را مقصر مرگ شوهرش خواند

همسر جان مک آفی، چهره متنفذ نرم افزاری آمریکا مقامات آمریکایی را بابت مرگ همسرش در یک زندان اسپانیایی ملامت کرد.

25 تیر 1400

بزرگترین نینتندو سوییچ دنیا را ببینید

کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ با ویژگی های جذاب و بازی های عظیم خود محبوبیت زیادی دارد و در حال حاضر پرفروش ترین کنسول دنیاست. یکی از مهم ترین قابلیت های این کنسول، قابل حمل بودن آن است، اما چه می شد اگر نسخه عظیمتری از این کنسول هم وجود داشت؟ نسخه ای که...

12 اردیبهشت 1400

اعلام جزییات و ساعت اجرای طرح ترافیک

تهران (پانا) - مدیر واحد ساماندهی طرح ها و محدوده های ترافیکی شهرداری تهران ساعت اجرای طرح ترافیک از فردا 14 فروردین را گفت.

27 فروردین 1400

خبرنگاران تونس نخستین ماهواره بومی خود را راهی فضا کرد

تهران - خبرنگاران- تونس روز دوشنبه نخستین ماهواره بومی خود به نام چالش1 را راهی فضا کرد.

24 فروردین 1400
تعداد: (24)